Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde siste kveldsduppen på eget rom. Senere fikk han siste ammingen der. Sov fra 20.00- 01.00 ca. Deretter våknet han ca. 04.30 og 06.00 (pappaen sto opp og forstyrret litt tror jeg).

Dette er nok kanskje litt bedre enn inne hos oss, men hadde ærlig talt et håp om at vi skulle oppleve et "mirakel" slik jeg har hørt om her inne. Men, det kommer vel. Burde jeg nekte han nattmat nå? Han er 6,5 mnd og spiser tre måltider om dagen. Full porsjon på kvelden, men ikke fullt middagsglass ennå.

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv en jente på 6 mnd og hun vkner mellom 5og 6 for mat. Har lagt på eget rom siden hun var 3 mnd. Har du prøvd å bare gi smokken den første gangen hun våkner? Det funker iallefall her. Våkner ofte som din i 3-4 tiden. Da går jeg bare inn og gir smokken, og hun sover videre. Eller du kan prøve med litt vann hvis hun liker det. Jenten vår vil ikke ha vann.

Skrevet

Han er ikke interessert i smokken, dessverre. Kan jo prøve med vann, men har mine tvil siden han ikke vil drikke det på dagen. Men jeg kan prøve.

Skrevet

Min eldste fikk eget rom da hun var som din, hun hadde da hatt 6 mnd i mamma og pappas seng med full tilgang til pupp... Da hun fikk eget rom gikk det bare noen dager (vertfall ikke ei hel uke) før hun slutta med puppen av seg sjøl, hun sov natta gjennom ;o) Husker ikke helt, men trur jeg prøvde å roe henne uten å ta henne opp og gi henne mat. Men det var ikke like stas å få maten servert i en stol på rommet som inntil mamma under dyna i mammas seng, så da sov hun heller... he he Lykke til!

Skrevet

Ååh, tusen takk for svar. Håper det blir sånn her og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...