Maud Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hei du! Har skjønt at du trenger litt ekstra dytt i rompa og heiarop for å bestille på Homsbu. Gjør det da vel! Heia heia heia :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg vil også heie... heia hei ahiea hieahheaihiaheiheaHEIA!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg må jo treffe noen av de først jeg..... Og det er jeg så heldig å få gjøre allerede i morgen.. Jeg er jo litt redd for han øksemorderen jeg vet du,
Karomamma Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Øksemorderen kommer ikke i morra (er på jobb). Men kom igjen, bare kjapp deg å bestille på Holmsbu!!! WWWOOOOOÆHHHHHH!! BØ! Hi hi hihihi.....
dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Nå har jeg møtt tre av dem du skal møte, og jeg kan love deg at hvis det dukker opp en øksemorder for å ta deg så er de der, sinte og sterke og uovervinnelige.... for den som er fylt av glede og kjærlighet har en uovervinnelig kraft, så de kommer til å redde deg om noe ondt skulle hende! jeg heier enda!!!! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 NEMLIG!!!!!! Vi er uovervinnelige vi - og vi lover å ta en øksemorderen om han/hun skulle være så dum å dukke opp:-))
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Ta øksemorderen du lissom. Takk for den, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå