rødhette* Skrevet 30. januar 2007 #51 Skrevet 30. januar 2007 Har fått uvi (blæh! Heldigvis ingen symptomer!), og pga penicillinallergi er det bare én type medisin jeg kan ta, og den skal man ikke ta når man ammer spedbarn under 1 mnd. Og for at jeg skal bli frisk, må lillegutt derfor få mme på flaske i denne ene uka som jeg tar medisinene. Så det er pumping for full maskin denne uka, for å opprettholde melkeproduksjonen (og slippe voooonde "Pamela-pupper"). Fryste ned litt morsmelk som jeg pumpa ut før jeg begynte på medisinen, så lørdag kveld skal vi gi morsmelk på flaske, for å venne han tilbake til smaken av den.. så skal jeg prøve å amme igjen på søndag. Så kryss fingra for oss, i håp om at lillegutt kaster seg over puppene mine hihi
Nr-3-i-Magen Skrevet 30. januar 2007 #52 Skrevet 30. januar 2007 Heisann! Nå ligger lillejenta og holder på å sovne. Helt av seg selv, til og med uten smokk. Ho er sikkert helt utslitt etter babysvømminga :-) I dag har vi vært på barseltreff, har fått ei veldig koselig gruppe med jenter. Det er 6 gutter og Maren, så det er mange potensielle kjærester :-) Gleder meg til treff på ikea i morra!
selfangerkjerringa Skrevet 30. januar 2007 #53 Skrevet 30. januar 2007 Stinemor: vi sier "snøkav" så jeg skjønte i hvert fall hva du mente Selv ble det dårlig med trilletur på meg idag bortsett fra henting og bringing i barnehagen. Det har regna i hele dag, og hardpakka snø på veien blir HVA når det høljer ned? Riktig - holke.. glattis altså. Jeg og vogna sklei jo nesten av veien... men jeg ser ut av vinduet nå at det nesten er bar asfalt allerede (fordelen med kyststrøk), så imorra skal vi driste oss helt bort til butikken og tilbake Og år jeg kommer meg på butikk på fredag skal jeg ENDELIG få tak i varmekjeledress! Rødhette: vi satser på at det går helt fint å gå tilbake til puppen på søndag Hanne: du er så flink atte! Stolt av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå