Gå til innhold

******* UKE 23 *******


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som tiden flyr. Jeg tror jammen formen blir bedre nå. Føles sånn. Det er litt vondter her og der. Har jo BL, og disse kynnerne har meldt seg. Men alt i alt er ting bra nå. Gru gleder meg til fødsel. Men bynner sakte men sikkert og tenke at dette skal gå bra. Gleder oss veldig til å møte den lille fyren nå. Men for all del. Han må bare vokse seg stor og sterk, å må selvsagt ikke komme før i juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tiden går noe fort nå synest jeg. har fått ordentlig stor mage synest jeg, så her er det i hverfall ikke tvil om at jeg er gravid. føler meg egentlig i god form for tiden, for uten om BL, men har fått rekvisijon til fysioterapi, så skal bli spennende og se om det hjelper. Jeg og gubben har så smått begynt og rydde mørkelofte, og har da tatt ned bitte litt av barnetøye vi har der, og gud så koselig der er og se og ta på, sukk.:0) Ellers går jeg egentlig her og venter på første vårtegn ute, for det vil si at SOMMEREN nærmer seg!!!!!! og ikke minst juni!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til fysioterapaut. Hun er i tillegg akupunktør, og setter nåler hver gang. Jeg syntes vel ikke jeg blir veeeldig mye bedre, men jeg blir i allefall ikke værre, og det er bra! Vi sorterte barnetøy forrige uke. Har jente fra før, og venter gutt nå. Kommer til å bli vår siste baby, så vi ga bort alt det rosa. Nå ligger det masse bittesmå klær klar til å vaskes. Det er superstas. Gleder meg også masse til våren,og sommeren. Det blir så stas.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er som har begynt på babytøyet allerede. Uff, jeg fikk nesten dårlig samvittighet. Har en baby på 15 mndr, så det er ikke lenge siden de små størrelsene var framme :o) Blir kos å ta de fram igjen. Tror jeg må kjøpe en ny sprinkelseng til :o) Har funnet en som er så nydelig!! Har lyst til å selge den jeg har, slik at jeg får to like fine :o) Vogn har jeg også begynt å se på, men det er vanskelig å finne en fin søskenvogn som er god å gå med.

 

Ellers er magen STOR!! Større enn forrige svangerskap. Kan det ha noe med at det er tredje?? Litt sliten, men alt er normalt. Gleder meg til kontroll imorgen. Jordmor har ultralyd :o) Veldig glad for det. Er så gøy å se nurket!

 

Mye liv i magen. Kjenner han hver dag og lurer på om han kanskje er en liten fotballsparker. Han ligger med hodet langt ned, noe han har gjort hele tiden. Rart han ikke flytter seg noe. Jentene mine turnet veldig i magen :o)

 

Håper alle har det fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra, magen har blitt diger. Kan ikke huske at magen var så stor sist. Synes de ser ut som jeg er 7 måneder på vei.Det har kanskje noe med at det er nr 3. Begynner å kjenne BL nå. Vondt i rompa og må skifte stilling mange ganger i løpet av natta for å unngå smerter.

 

Jeg er 100% sykemeldt og har lange dager. Men formen er bra. Så jeg tenkter at det er bedre å gå hjemme å kjede seg enn å ha migrene på jobb. Får bakt masse, har fryseren full av boller, horn og kaker. (kanskje ikke så lurt med tanke på vekta)

 

Lillebror har blitt veldig aktiv og danser polka på blæra, hikker og sparker. Synes han er mest aktiv på morgenen når jeg ligger og skifter stilling. Kun 18 uker igjen.. håper de går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten jeg, svangerskapskløe og hodepine gjør nettene søvnløse og dagene tunge. Min store trøst har vært at jeg har sluppet unna BL og isjias denne gangen, men nå merker jeg at det også kommer snikenes. Var ute i finværet og gikk tur i går, men etter ca 15 min gjorde det mere og mere vondt å gå.. Fillern!

 

Går nok mot en sykemelding selv om jeg kvier meg for det også, er redd dagene blir så altfor lange.

 

Men nå går det fort mot våren, og vi kan sitte ute med bollemagene våre og kjenne sola mot ansiktet! Kjempekos med masse sparking og liv inni der også nå. Gleder meg masse til å få denne lille krabaten ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...