Gå til innhold

phantomet og attpåklatten..... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun på kjole altså..... ROSA!

 

også på en mandag da ........ ser dere - ungfolen lærer ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så BRA! *smiler*

 

Hurra.....for søte små rosa prinsesser...

Skrevet

Hipp hurra for rosa prinsesser!!!

 

 

Hannah har altså ikke kjole idag, men rosa? Ja, selvsagt:-))

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg inn her men.... finnes det andre farger enn rosa til små prinsesser?????? Det har ikke jeg fått med meg:=)

Skrevet

Jeg er egentlig litt snurt over at det ikke finnes bleier i rosa jeg!!!!

Skrevet

Og det var jeg som var snurt da... men i og med at jeg har furta så mye i det siste, så ville ikke underbevisstheten min innrømme det....

Skrevet

Selvfølgelig finnes det ingen annen farge enn rosa til prinsesser!!! Håper ingen tror det gjør det!!!!

 

Og det som er så fint, er at det til og med finnes rosa bleier, som man kan bade med;-))

Skrevet

Prinsessene kommer til å spyyyyyyyy av rosa når de blir eldre ;-)))))))

 

 

Også ser de på bilder og sier; "Hallooooo muttern, fantes det ikke andre farger enn ROSA liksom????"

Skrevet

Var ikke dere små på 70-tallet da jenter?

"Hvorfor mått jeg gå med orange frottétunika, mamma? Du ser vel at det ikke kler en liten jente med rødt hår?"... "Jammen, du var så så fiiiiiiin"

 

Yeah right...

Skrevet

Vi har ALLE sånne skrekkbilder i albumene våre!!!!

 

 

Klarer ikke heeeelt å kle sånne klær på Jojo.... Det er visstnok populært igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...