Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 jeg er ei jente som drømmer om å bli knullet hardt og brutalt i analen bakfra!!!!!!1 har prøvd det en gang før, og det er så digg!!!!! men det finnes jo ingen mannfolk som liker sånt! Skulle ønske jeg kunne fått en lang, tykk og dundrende hard pikk! mått bare få det ut, nå gjelder det å få det inn;))))
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ehhh....tror jeg kun kjenner/har kjent menn som liker det jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Trodde alle mannfolk ville ha d jeg. Det vil vertfall min, men jeg vil ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg kan godt forstå at menn synes det er ekkelt å stikke kuken inn i anus der avføringen kommer ut. Fatter ikke at ikke flere synes det er ekkelt! Rompehullet mitt skal få være i fred :-)
Alltid blid mann! Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Men det er ikke det jeg tenker på ihvertfall.... Det jeg tenker på er at det er et trangt sted hvor det er godt å være.... Det blir en spesiell følelse. Men for all del, jeg respekterer at kvinner ikke ønsker det!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 ÆSJ, hva når du får bæsj på tissen da, eller om det kommer luft ut av rævhålet, altså prump med lykt å greier..... ÆÆSJ Og er du mann klar over hva som skjer med bæsjen min dersom en mann får utløsning i ræva mi? Jo jeg får laus bæsj dagen ettrepå. ÆÆÆSJ. Blir sittende på dass morran etterpå, og prompettipromp, splæsj, sprut, ut kommer ei salig blanning av bæsj å sæd. Fatter ikke at ta der er deilig..... ÆÆÆÆÆSJ....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Skaff deg en mann så er vel det i boks?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Du kan få låne min mann, han får ikke nok (men det gjør jeg) hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå