Gå til innhold

hadde fri i helga :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang siden november bestemte barnefaren seg for å ha JR en helg igjen. jeg var overlykkelig - endlig skulle jeg og han jeg traff sist jeg hadde barnefri, få være alene, hihi :)

blir jo ikke helt det samme å ha en 4 åring springende rundt beina på oss hele tiden når man er i begynnelsen i ett nytt forhold...

så etter en masse krøll med leveringa. det gikk selvfølgelig ikke smertefritt siden min ex var inni bildet. han er den største egoisten som finnes!!

jeg og min sønn sto ute i ikke mindre enn 2,5 timer og ventet på han. ( + at vi hadde vært ute i over en time på forhånd), så vi var passe gjenomfrossen da det endelig passet han å dukke opp. han kunne faktisk ikke skjønne hvorfor jeg var forbannet....

jeg dro så hjem til kjæresten min og kjeftet videre der (stakkars fyr, han har måtte tålt mye frusrasjon om det temaet der..)

fikk varmen i meg, spiste og fikk roet meg kraftig ned.

planen vår for kvelden var å slappe av hjemme først også gå ut sammen med noen venner av oss. (faktisk felles fra før vi møttes)

jeg ble så utolig trøtt, så jeg ville slappe av litt først, bare slenge meg på senga pitte litt.. klokka var vel ca 17.30 tror jeg

00.30 kom jeg stavrende i stua igjen...

det var den kvelden - sååååå koselig å få besøk av meg da. :/

vet han var å snakket til meg flere ganger og jeg svarte at jeg skulle stå opp, men så var jeg like borte igjen.

vi satt oppe noen timer og bare sløva, før vi la oss igjen.

jeg klarte det kunst stykket å sove til klokka 1300 dagen etter!!!

og siden jeg ikke skulle være der lengre enn til lørdagen, så forsvant hele alenetiden jeg hadde sett sånn frem til og gledet meg til, på at jeg lå og purket og sov..

ikke godt å si når neste frihelg blir :/

jaja, han tok det med godt humør i allefall :)

trøtta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres veldig kjent ut det med å sovne når man bare skal slappe av litt! bra kjæresten din tok det med godt humør da! .-) jeg har veldig lite fri (barnefar har ingen kontakt), men har faktisk flere av de gangen jeg har skaffa barnevakt sovna og ikke våknet før lenge etter jeg hadde en avtale... men veldig godt å få sovet uten å bli vekt da!!! -) håper dere får sjansen til å gå ut en annen kveld!!

Skrevet

Sånn skjer, du trengte tydeligvis å få sovet ut, og det skjønner nok kjæresten din! Håper dere får vere aleine igjen snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...