Gå til innhold

gravid med x!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble alenemor for 1 mnd siden...... Har en sønn på 9 mnd, og nå har jeg altså funnet ut at jeg tydeligvis ble gravid før jeg ble alene.........

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå!!! Klarer liksom ikke fatte hvordan jeg skal klare dette! Syns det er slitsomt nok å studere og være alene en baby, men 2????

Jeg vet jo at folk har klart det før meg.......

Har ikke fått mensen tilbake siden svangerskapet, og legen anbefalte meg å vente med prevensjon til jeg fikk det.

For noen år tilbake fikk jeg beskjed om at jeg aldri kunne få egne barn, og her sitter jeg men en på 9 mnd og en i magen........

Noen som kan hjelpe meg å sortere noen tanker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, lille venn?

Dette klarer du heeelt fint! Ingen er så sterke som oss mødre.. vi klarer det utroligste, og det av rent instinkt!! Du har biologien på din side, dette klarer du...

Jeg er forresten alene med to små... :) Og var like pissredd som deg da jeg fant ut at jeg var gravid på nytt.

Skrevet

Takk for det :)

Tror ikke hjernen min klarer å holde følge med detta... Virker som om den har kobla helt ut nå.........

HI

Skrevet

Den kobler inn igjen når den må.. du har 9mnd å tenke på kors du skal gjere ting!

Har du snakka med xen om det?

Skrevet

Nei, har ikke sagt det til noen enda.... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Må jo si det til han, men vet ikke hvordan... For meg er forholdet vårt helt over og ut, men han forstår ikke det. Han oppfører seg som om jeg bare "leker" liksom......

HI

Skrevet

Da må du nesten ta en alvorsprat med han!

Men det viktigste her er ka du vil for noe!

Ta deg tid til å la det her synke inn og gå opp for deg, så kan du sette deg ned og prøve å se for deg kors du skal klare det!

Er mange som har klart det før deg, så det vil nok gå bra! Dessuten vil vel han støtte og hjelpe deg? OG familiene deres og sånn?

Skrevet

snakk me han... hør hva han sier og bruk tid på å tenke over hva DU vil siden det er du som står med dette... uansett hva du velger så ordner det seg:) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...