tulla_6pp Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 KUNNE DU SETT PÅ MIN SITUASJON NOEN GRAVIDITET SNART?? FØDT 13.07.77 MANNEN MIN 10.03.76 TUSEN TAKK KLEM
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Ja ny her, kan ikke være her så ofte pga at jeg blir helt tappet i flere dager etterpå. Graviditeten må vi ta senere...får inn for mye akkurat nå... Hodepinen din blir bedre.... eller bekymringene dine letter... får en fryktelig sus i hodet av å tenke på deg...
tulla_6pp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 HÆdette forstod jeg ikke helt... hva menes med at du får sus i hodet;) SKJØNNER GODT DERE BLIR TAPPET Ja jeg er en veldig tenkende person som bryr meg litt for mye om andrerundt meg og skal i et lag til helga med noen jeg gruer meg til å være sammen med?? Redd for hvordan det vil gå klemm
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Jeg får inn at når du er i balanse vil ting gå din vei. Ingenting skjer før du er i ett med deg selv. Tenk på deg selv fremover selv om det er vanskelig....
tulla_6pp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2007 tusen takk for at du tar deg tid bare en ting til ser du noe ang økonomi om den vil bedre seg etterhvert i år??
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Ja det ser jeg klart og tydelig...dere får bedre råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå