Gå til innhold

har det helt grusomt etter det ble slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

begge var enige om det,for mye krangling og ikke bra for noen av oss,ikke minst ungen.

var sikker på at jeg nesten ikke hadde følelser igen for han og dagen etter det ble slutt følte jeg med glad ogletta.

men nå som det virkelig har gått opp for meg at det er over og jeg sitter igen uten han.knuser meg..

jeg griner veldig mye..føler meg så utrolig ensom.

elsker jeg han fortsatt?

vet jo vi kan havne tilbake i det gamle sporet fort,og det er ikke bra..

men hvorfor er jeg så utrolig lei meg da?

vil bare dø...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Det er jo rett og slett en kjærlighetssorg, og kjærlighetssorg er faktisk ganske undervurdert. Når det ble slutt mellom meg og sambo, ble jeg nødt til å flytte ut av huset jeg var så glad i, og sønnen vår måtte jo flytte fra pappaen sin. jeg klarte ikke spise, ikke sove og jeg måtte ha hjelp til å ta hånd om sønnen min. Jeg holdt for det meste sengen og følte egentlig at sorgen tok livet av meg.

Når ting går seg til, får du et nytt perspektiv på ting og tang, og du finner kanskje ut at dette er det beste. Men i mitt tilfelle ble vel sorgen såpass stor fordi jeg fremdeles var svak for ham.. Jeg gikk til legen min etter en stund og fortalte akkurat hvordan jeg følte det. Jeg fikk blant annet sovetabletter(herlig å kunne få sove igjen!) og noe lett beroligende. Jeg fikk også henvisning til psykolog, hvor jeg gikk noen ganger..

Håper du fikk noen tips her, men uansett hvor jævlig du har det så må du bare huske på at solen kommer til å skinne for deg igjen også..:) Ta kontakt med venninner, snakk om følelsene dine, kom deg ut blant folk, men tillat deg selv å sørge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...