Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe et alfabet, men synes det er vanvittig dyrt! Stemmer det at et komplett alfabet koster ca 1200 kroner og at man må en en slags tang til ca 1000 kroner i tillegg? Er det verdt investeringen? Jeg lager mye kort, så det blir garantert brukt, men er det verdt prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer også jeg på...Hvilket alfabet er best å investere i og kommer det i både små og store bokstaver?

Noen som vet om å få kjøpt brukt billig?

Skrevet

Det følger gjerne et alfabet med tanga, det koster vel ca 900 kr, men alfabeter alene er svine dyrt desverre :(

Skrevet

Betyr det at tang og et alfabet tilsammen koster ca 900 kroner? Er alfabetene som følger med fine? Og har de både store og små bokstaver? Prøver å finne dette ut på papirgleder.no, men produktinformasjonen der er så dårlig.

Skrevet

ja det betyr det :)

Hvis du går på papaertrends.no klikker quickcuts butikken og så nettbutikk der selger de den rosa tanga med moxie alfabet til 885 ,- tror jeg det var, hvis du bet med kort med en gang så er det fri porto :)

Skrevet

Alfabetene som følger med tanga er i størrelse skinnimini. Det er ikke store og små bokstaver, men en av delene. Helt greie alfabet, men litt små synes jeg.

Faren med å kjøpe tanga er at du fort blir hekta på den. Det finnes mange fine alfabet og dies, og man får aldri nok.

Ulempen med å kjøpe tanga er at du kun kan bruke quickutz diesene på den, og da blir størrelsen lik av de forskjellige diesa.

Råder deg til å undersøke alle former for stanseverktøy. Det er mange forskjellige på markedet, og alle har sine fordeler og ulemper.

ZipèMate, feks tar alle dies, slik som quickutz, sissix,accucut osv.

Jeg er veldig godt fornøyd med QuicKutz, ikke minst på grunnlag av oppbevaring av dies og annet utstyr.

Du kan jo se på disse online shoppene;

www.scrappekroken.no

www.kreativhobby.no

www.hennesfritid.no

www.familieskatter.no

De har vel alle Quickutz tror jeg. Også har dem andre maskiner.

Skrevet

Kommer ingen alfabet med Æ, Ø og Å ?

Skrevet

Prisen på alfabetene avhenger av hvilket det er. Classic koster mellom 1200,- og 1400,-, mini er litt billigere og skinnimini enda billigere enn det igjen (men da snakker vi veldig SMÅ bokstaver).

Prisen er også avhengig av om alfabetet er unicase eller om man har både store og små bokstaver + tall. Jo flere dies, jo høyere pris.

Så en slik komplett pakke på Bikuben i strømmen engang med store, små, tall og skygger. De skulle ha cs 6000,- for hele pakken. Så det er nok for spesielt interesserte.

Et eller to alfabet kommer med en tilleggspakke man kan kjøpe med Æ, Ø, Å. Men dette er jo et amerikansk system, og derfor er det mest det engelske alfabetet som gjelder.

At man kan bli hekta, kan jeg skrive under på. Jeg har ihvertfall brukt mange tusen...

Skrevet

Så fin side! Og for ei nydelig tulle!

På mars og september brukte du det alfabetet som følger med tanga?

Skrevet

Takk for kjempegode svar!

Og Bikuben på Strømmen er jo bare drømmebutikken! Bruker altfor mye penger når jeg er innom der, sukk!

Skrevet

Livsfarlig butikk! Jeg kan beherske meg i klesbutikker og parfymerier, men der går kortet varmt!

Skrevet

Ravna, les mailen fra meg nå. Please.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...