Gå til innhold

Noen her inne med 3 barn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og har siden jeg var 17 år klart å få 3 barn....hehe :o))) Noen andre her inne??

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har =)

er eldre enn deg da, begynte når jeg var 19.

Skrevet

Har du gutt og/eller jenter?

Hvor gammel er du da?

Bor du i landet da?

 

:o)

 

Skrevet

Hehe! Så kult, jeg bor også i stavanger og kjenner ingen andre unge som har 3 barn! :o) Selv har jeg ei jente på 5, en gutt på 3 og en til gutt på 1 år :o) Her har du msn min om du vil chatte litt :o): [email protected]

Bare legg meg til :o)

Skrevet

Ei venninne av meg er 23 og fikk sin 4. gutt i går.. :)

Skrevet

Vi er nok litt skjeldne ja =) Kjenner en del med 3 barn men ingen under 35 he he Mine er litt eldre enn dine, 7, nesten 5 og 3 til sommeren, gutt i midten. Har ikke vært inne på disse sidene på et par år, har dessverre ikke msn =(

 

Skrevet

Last ned msn da :o)

Bare søke på msn på google så finner du det der :o) Er kjekkt å ha!

Skrevet

Hadde visst msn, har lagt deg te, men e ikke sikkert an virke, he he =) me må visst installere noe på nytt

 

Skrevet

Hva kaller du deg på msn da? Så kan jeg sjekke om jeg har deg der :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...