inzaidaz Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er 23 år og har siden jeg var 17 år klart å få 3 barn....hehe ))) Noen andre her inne??
jjk246 Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har =) er eldre enn deg da, begynte når jeg var 19.
inzaidaz Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Har du gutt og/eller jenter? Hvor gammel er du da? Bor du i landet da? )
inzaidaz Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2007 Hehe! Så kult, jeg bor også i stavanger og kjenner ingen andre unge som har 3 barn! ) Selv har jeg ei jente på 5, en gutt på 3 og en til gutt på 1 år ) Her har du msn min om du vil chatte litt ): [email protected] Bare legg meg til )
Galskapens overhode Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Ei venninne av meg er 23 og fikk sin 4. gutt i går..
jjk246 Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Vi er nok litt skjeldne ja =) Kjenner en del med 3 barn men ingen under 35 he he Mine er litt eldre enn dine, 7, nesten 5 og 3 til sommeren, gutt i midten. Har ikke vært inne på disse sidene på et par år, har dessverre ikke msn =(
inzaidaz Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2007 Last ned msn da ) Bare søke på msn på google så finner du det der ) Er kjekkt å ha!
jjk246 Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Hadde visst msn, har lagt deg te, men e ikke sikkert an virke, he he =) me må visst installere noe på nytt
inzaidaz Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2007 Hva kaller du deg på msn da? Så kan jeg sjekke om jeg har deg der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå