Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Møtes på Ski storsenter, på Babyshop - inne v vognene (for dem som er ferske og ikke vet hvem vi andre er) kl 11.00 Beskriv deg selv med 3 ord - slik at det r lett å finne deg! Meg: Høy, blond, Carena Easy
phantomet Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Vi er ihvertfall lette å kjenne igjen..bare følg lyden av intense Måkeskrik, om Måka har en slik dag... Høy, mørkblond og måkeskrik fra Rød Quinny. (Og sikkert i intens prat med hun høye, blonde med Carena Easy)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Hahahahahahahaha..............garantert!!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 jeg er den skyggen som bare lager mye og høy lyd, som mener mye om mangt... men jeg er der ikke altså.... bare litt... uten at dere ser det... kanskje det egentlig er jeg som er ånden som går? :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Liten, lyst langt hår, mørk blå Peg Perego vogn. Kan jo tenkes at jeg blir så skremt at jeg bare lister meg ut igjen....... For dette er skummelt for ei enkel jente fra landet........
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Rødhåret, brun kåpe og verdens nydeligste prins i vogna!
Gummelillan Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Nei, da, ikke det spor skummelt! Og du greier ikke å liste deg ut vet du for da står alle disse laaange damene i veien ;-)
Ronja65 Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Kos dere alle sammen.. og du MSB fått 2, !!! ikke vær redd, du kommer ikke å angre for at du tog kontakt:-) Jeg kan dessverre ikke komme da jeg skal på et seminar på jobben.
Velve Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 og så kommer jeg; lita og rund med en nyyyyydelig gutteprins i sort simovogn.....
Solsikkemor Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Og jeg kommer, også liten, men mørkt hår, brun kåpe og en beige Basson vogn med min lille engel oppi. Kanskje i prat med Velve, attpåklatten, Tonetroll. Kanskje Sommerbarn og Moffi også kommer! Gleder oss. Nå er det lenge siden sist. Hilsen Dream (er inne hos dattern, derfor "feil" Nick under)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå