Gå til innhold

Vet du hva fastlegen sa til meg her om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gutten var der på time og så spurte jeg om han kunne sjekke hørselen til guttungen for han roper så utrolig høyt hele tiden. Nytter ikke å hysje på han, skulle tro han var stokk døv.

Og da sa han at det hadde nok ingenting med hørselen å gjøre, men at jeg var ALENEMOR. "Jaha" sa jeg... Greit at jeg er alene med to barn, men han trenger ikke være frekk for det om?? Han spurte om forholdet til barnefar og jeg sa som sant er; at han driter i ungene og at det kun er sporadisk kontakt. Det er ikke fordi guttungen ikke vil, men fordi faren ikke tar kontkt. (det er guttungen som ringer han stort sett)

Uansett: denne kommentaren som jeg reagerte på (at guttungen "hører dårlig" fordi jeg er ALENEMOR) kommer fra en utdanna lege som spør en 2 åring om han hørte best på høyre eller venstre side... JADDA!! Må si at troverdigheta til legen sank betraktelig!

Bare for å ha det sagt: 2åringen (han blir 3 i mars) vet ikke hva høyre og venstre er og spør du han om han vil ha leverpostei eller ost så svarer han automatisk "ost" siden det ble sagt sist. Enten er guttungen min dum som ikke vet forskjell på høyre eller venstre, eller så feiler det legen noe...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om en hørseltest på helsestasjonen.

Skrevet

Ja, forresten, jeg skjønner at legen mener at gutten vil ha oppmerksomhet. Så dere trenger ikke pepre meg med stygge kommentarer.

Skrevet

herregud, for en lege!

Sa du ingenting til han?

Skrevet

For en lege.. Jeg hadde byttet fastlege..

Skrevet

Uff noen leger er stokk dumme :(

Legen min hadde vikar en periode her i fjor. Jeg var en gang hos ham pga halsbetennelse, ja altså bare vondt i halsen. Han leste kjapt gjennom journalen min og så da at jeg hadde blitt alene noen måneder før. Spurte hvordan det gikk i forbindelse med det, og jeg svarte at jeg hadde det kjempebra men at forholdet til barnefar fortsatt var veldig spent. Vi har ikke noe godt samarbeid, og har trekker seg mer og mer unna.

Neste gang jeg var hos legen så var min fastlege tilbake. Da han åpnet journalen min fikk han sjokk. Der sto det at jeg nok hadde store psykiske problemer. Dette hadde vikarlegen funnet ut fordi jeg og barnefar ikke samarbeider godt og jeg hadde halsbetennelse. Men fastlegen min lo bare og slettet hele greia. Men ærligtalt, respekten for en del leger forsvant der og da.

Skrevet

hadde klaga og bytta med en gang.. skal ikke være slik... han skal da støtte da og være behjelpelig... mongolege da!

Skrevet

Nei Fy F for en dust lege !!!

Kjenner jeg blir sikkert provosert....

Hvor holder denne legen til ??? Du får henge han ut på nettet her ;-) det fortjener han!!!!!!!! hehe

Men det er ikke noe galt med sønnen din som ikke kan forskjell på høyre og venstre i en alder av snart 3 år da.....Det er legen som er dum og IKKE sønnen din! herremin for en dust!

prøv heller å få en time på helsestasjonen du til hørseltest, og så håper jeg der er mindre DISKRIMINERENDE der :)))

Gjest marie-s
Skrevet

Legg inn klage og bytt fastlege. Ellers kan du jo søke om å få en mann på blå resept slik at din sønns hørsel blir fikset. Det der er helt ærlig det teiteste jeg noen gang har hørt. Hvorfor roper ikke min sønn da? Han snakker nå med normal stemme det meste av tiden, og liker ikke at andre roper.....hmmm....kanskje det er fordi jeg er aleneforsørger??

Skrevet

Jeg tror nok at sønnen din roper fordi han synes det mangler styr hjemme, ærlig talt, du er jo alenemor, så du har ingen å krangle med, klart at en oppegående treåring ser sammenhengen der og roper. Vi er da naive og dumme mødre som tror at det kan ordnes enkelt med en mann.... Grøss!!!! Jeg tror jeg hadde meldt denne legen til oppsyn eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...