Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Når jeg spør han om han vil ha barn s sier han nei og at vi må vente til vi er ferdig utdannet.Men ha kommer alltid inni!Hva er det han vil?Er han klar i bevistheten eller? Please gi med råd!
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hmm.... høres jo som om han egentlig vil, men regner med at det ikke skjer noe foreløpig.... hva om du prater ordentlig med han: sier noe sånn som "det er en ting jeg vil ha klarhet i, vi bruker ikke prevensjon, og du hopper aldri av i svingen heller. Når jeg spør deg om du vil ha barn, da svarer du nei. Dette forstår jeg ikke, for det er jo motstridende i forhold til hva du praktiserer...Enten må vi være enige i at vi vil ha barn, og da kan vi fortsette slik vi gjør nå, hvis ikke må du ta forhåndsregler, og bruke kondom hele tiden. Jeg er klar til å få barn nå, men en motiverende og like engasjert mann er en forutsetning for min del" Lykke til! Håper han gir deg et ordentlig klarsignal! Og hvis han da velger kondomen, få klarhet i hvorfor han ikke er klar!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hvis han ikke vil ha barn, og han vet at du ikke bruker prevensjon, kunne det kanskje passe med en biologitime? (huff, ikke meningen å være frekk...:-)) Eller så ønsker han seg det innerst inne, men ikke 'tør' innrømme det. Men så lenge du er åpen ang bruk av prevensjon kan det jo være greit å spørre han for å forsikre seg om at han skjønner hva han 'driver med'. Men jeg hadde ikke lagd noen stor sak av det. Kanskje han ikke vil ha presset med å være 'prøver'?
Miraculix Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Kan godt hende han "ikke vil planlegge" bare, fordi det ikke er det beste tidspunktet. Mange menn er litt rare når det gjelder slikt. Men han vet jo risikoen, så virker ikke som han er altfor redd for at du skal komme med krysset på grav. testen!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Sambo gjør akkurat det samme. Til og med når jeg sier at han burde være forsiktig for EL er rundt hjørnet. Min teori er at de innerst inne vil, men hvis det klaffer er det ingen som kan påstå at de har prøvd. Tror de håper på et "uhell";-) Går ikke an å forstå seg på dem!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Også et lite tips etter min erfaring: hvis du ønsker å bli gravid selv om han sier at han ikke vil, burde du ikke si noe. Du lurer han jo ikke, for han er klar over risken. Vil du at dere skal være enige bør du ta det opp, men da kan det hende at han begynner å hoppe av. Lykke til!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå