Gå til innhold

Mot normalt!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille frøken rosa har i uken som har gått vært litt sutrete og det er igrunn mot normalt. Men igår kveld skjønte vi jo hvorfor......Lille rosa har nemlig gått fra et ganske så tannløst smil (kun to søte risengryn nede) til å stille med 4 bittesmå hvite gryn oppe, sånn over natta!!!

Stakkars liten, og vi som syntes hun var grinete.............egentlig burde hun vært superutenfor når hele 4 tenner kommer på en gang:-)

Men så søtt da..........ihihih.............med disse små risengryna:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho-Hoi, gratulere til ho! skulle nesten tru ho vart skikkelig utafor med fleire på en gang! Flink lita tulle du har!

Skrevet

Det ser ut som om Måka har det samme på gang,,,Det kunne ihvertfall forklare den krevende oppførselen hans for tiden. Og inne i det lille måkegapet er det to klumper på hver siden nede, og disse har nå blitt intens røde....

Jeg gleder meg til å sove igjen en gang i fremtiden...

Skrevet

her er det ikke mye tenner, men jeg har funnet grunnen til festen i natt phantis.... hun bæsja da vi kom hjem MYE, og to ganger.... sånn er det når man bæsjer en gang i uka... :-)

tenner venter vi med til hun begynner på ballett!

tenna i parketten liksom.... :-)

Skrevet

4 på en gang, prinsesse Rosa, det er mange... ta en om gangen så blir det litt lettere har jeg hørt.... men jammen er du blid til å gjøre en så stor og vond jobb! jeg heier på både prinsesser og måker om jobber i munnen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...