Lillnita. Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Har kikket på en del ringer, og på noen av dem står det at stenene er briljanter. Skjønner ikke helt hva det er for noe. Er det en type diamant eller? Håper noen kan oppklare det for meg
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Brilliant er det samme som diamant, bare et litt "penere" ord. Hvorkan kan de ikke bare si diamant liksom...?!?!?
Lillnita. Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Hehe ja si det. Skal bestille gifteringer fra danmark, fordi jeg fant samme ringen som jeg hadde kikket på her i norge til halv pris, eneste "forskjellen" var jo at den ene hadde diamanter og den andre briljanter, men da er ihvertfall det oppklart.
Peyton Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Bestiller du på nettet da? Og har du en nettside å anbefale?
Lillnita. Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 Hei. Ja jeg skal bestille dem på nettet . Fikk tips her inne om flere nettsider, men fant den jeg ville ha på chanti.no Skal bestille prøvesett denne uken
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Briliant er en slipning. Diamanter som slipes i briliant slipning er feilfrie. Disse vil derfor værer dyrer uansett karat (karat er vekten) Heller en briliant enn diamant er mottoet ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå