znuppeline Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet frist for søknad for plass i barnehage til høsten??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Pleier være i mars. Sjekk ut hjemmesiden til din kommune. De fleste kommuner lar deg søke når som helst på året, men hovedsøknadsfristen pleier være i mars for kommende barnehageår.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Ser det stort sett er 1 mars, men kan variere. Her eg bur er det 15 februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå