Galskapens overhode Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Vil minne dere på søknadsfristen på bostøtte den 10. februar. Og for de som aldri har søkt før. Denne terminen gjelder for din situasjonsdato 1. januar. Inntekt som legges til grunn er overgangsstønad, bidrag fra far og evt fødselspenger /andre arbeidsinntekter.
BettyBoob Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 må spørre om noe, kanskje du vet! jeg bor sammen med søsteren min og deler utgifter med henne. må man sende med kopi av husleie kontrakt eller hvordan er dette? vi leier i øyeblikket av foreldrene våre og har ingen kontrakt.
Galskapens overhode Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 De krever husleiekontrakt for å få vite husleie pr mnd, samt må de da også få vite din søsters inntekt siden dere bor i samme husstand. Bodde dere sammen 1. januar også?? Min bror bodde hos meg nesten 1 år, men da han kun hadde stipend og lån som inntekt fikk jeg fremdeles bostøtte..
Galskapens overhode Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 nei. Kontantstøtte regnes ikke som inntekt.. Fint når man har den, dumt når man ikke har den Kun lønns om du har skattekort på, og bidrag fra far evt staten
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 kan man søke om bostøtte over nett noen steder? Må søke på nytt. Har bostøtte nå, men har flyttet til en annen kommune.
BettyBoob Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 hun er student og har kun lån og stipend....kanskje jeg kan søke da! det hadde hjulpet fælt....
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Kan søke på altinn.no. Da må man ha kodene fra selvangivelsen sin. Jeg bodde sammen med min far for en stund siden, og vi skrev en leiekontrakt (bare pga bostøtten) og sendte inn + utskrift fra kontoen hans, som liksom skulle bevise hva jeg betalte. Jeg skrev aldri noen inntekt på ham, men de i husbanken sa jeg skulle gjøre det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå