Gå til innhold

zzzzzz.......


Florry- m 1 stor og 1 liten

Anbefalte innlegg

hmmmm, så lenge var vi i himmelen :0/

Kristine har jo bare vært SÅ bedagelig og medgjørlig- sovet hele natta og grining har jo vært fremmedord....men ikke nå lenger!!!

Vi var og tok vaksine tidligere denne uka- spørs om det ikke har med det å gjøre. De siste nettene har jeg vel vært oppe en 10 ganger ca hver natt- på dagtid er hun grinete og vil ikke sove.....

Og sambo hører jo INGENTING på natterstid (selvfølgelig), så nå er jeg TRØTT!!!

Det går vel over etterhvert og jeg har vel strengt tatt ikke lov til å klage men....zzzzzzz

Bare et lite hjertesukk ;0) ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så slitsomt! Du har absolutt lov til å klage!! Utrolig kjipt når de plutselig endrer vaner - særlig når det er til det verre!! Vi har slått oss til ro med at Torbjørn våkner to-tre ganger om natta... Sover 5-6 timer første økt - så to-tre timer av gangen. Det går egentlig greit så lenge vi legger oss litt tidligere. Nå har vi såvidt begynt med grøt på formiddagen også, men det er ikke like lett å få det ned... I tillegg har han fått mer vondt i magen og bæsjer ikke alltid hver dag. Nå nettopp hadde han den største og mest illeluktende bæsjebleia jeg noensinne har vært borti - fysj og fysj!!

 

Men, Florry, synes det er rart om det er vaksinen som har utløst dette?? Trodde ikke de kunne reagere så lenge etterpå!?? Ikke at jeg er noen ekspert.... Du kunne jo hørt med helsestasjonen kanskje....

 

Nå skal vi til svigers og spise middag - nam:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg veit ikke- men vi tok den på torsdag da og det er jo ikke så mange nettene siden. Inatt var det første gangen jeg ga henne mat på natten siden hun var 2 uker gammel..men det så ikke ut til å hjelpe..

Men lurer litt på om hun skal få ligge der å klage etter smokken litt mer altså- innbiller meg at hun sovner etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...