Gå til innhold

Takk for en helg med phantom-spa


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan anbefales, for det ter som balsam for sjelen å være der, og nå skal jeg fortelle dere hvorfor...

 

For hulen er full av unger og venner og mødre og venninner og hund og mintreff og "oi trikken stoppet, vi blir plutselig ni til middag" - ja dere skjønner, det går unna... men hvordan foregår det?

 

ungene leker på gulvet stille, de minste med hver sin lille dings, de mellomste med biler og bane eller leser eller er med på baking av forundringsboller, også helt stille, eller med sånn trygg og rolig blid barnestemme... det er en harmoni i det huset som like gjerne kunne vært både kaos og ikke akkurat spa-aktig, men i den hulen er det rom for å komme å være - og bare være... og da blir det deilg! du er unik phantomet!

 

...så dere som ikke får med dere Holmsbu.... he he he - nå kommer de phantomet..... "nybakt brød med HAAAPÅÅÅ"

 

deilig deilig deilig phantomet, tusen takk for oss!!!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på denne jeg!!!

 

Tusen takk for åpent hus og god stemning:-)))

 

Og hun bonusdatteren din, er aldeles nydelig altså:-)) En skjønn jente med en skjønn bonusmamma:-)

Og herlige ballettgutten med sjokolade fra øre til øre - happygolucky!!!

 

Og alle de andre, store og små, tobente og firbente, en herlig gjeng alle sammen!!!

 

 

Men aller mest glad er jeg for at du skal bli med på Holmsbu, for er det noen som fortjener det så er det deg!!! Hipp hurra for det!!!

Skrevet

Skjønner godt at du hadde det kjempefint, jeg, for hos Phantomet er det kjempekoselig å være!!!!!!!!!!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...