Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 men åssen får jeg bilde på det krysset?? har lagt inn bilder også, men får liksom ike ett bilde på detkrysset som andre har.... hvordan gjør jeg det???
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Da tror jeg at du må krysse av et sted der hvor du godkjenner at det vises bilde på profilen din. Det burde du finne der hvor du oppretter/redigere profilen din...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå