Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Grunnen til at vi gjorde dette nå er fordi han ligger så urolig om natten, så jeg får ikke sove (sambo sover selvsagt hele natten..). Jeg våkner bare han beveger på seg nesten... Har alltid sovet tungt, men nå etter jeg ble mamma så våkner jeg av ingenting.. Har gått ukesvis uten søvn nesten. Sovet ett par timer på natten. Nå klarte jeg ikke mer, og flyttet han over på eget rom, rett attmed vårt rom. Har babycall og dørene åpne, så hører med en gang han våkner. Men jeg hører ikke når han driver å beveger seg og romsterer i sengen. Så disse siste nettene har jeg sovet hele natten! Snuppen sover like godt der inne som han gjorde på vårt rom... Men synest dere det er dårlig av meg å la han ligge på eget rom når han er så liten?...
Medium fikk guttebass Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Nei, det er ikke dårlig av deg å legge han på eget rom. Det er viktig at alle får nattesøvn! )
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Synes det virker veldig fornuftig jeg, hvis dere begge sover bedre da. Vi la tulla på eget rom når hun var blitt 6 mnd, vi sover utrolig godt alle tre. Hadde vi visst hvor bra det ville gå, hadde vi gjort det for lenge siden! Fra å våkne hvert kvarter på natta tidligere og flere nattmåltider, er det nå snakk om en til tre ganger per natt jeg må opp og dytte inn smokken.
LmS_3_prinsæssa Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 med første jenta vår flyttet vi henne på eget rom i 4-5 mnd alderen. ikke noe problem ,hun lærte seg tilig og ikke sove i sengen vår. det er sunt for deg og for babyen. så fremt du har babycall og kan høre han,når han våkner ,så er det bare topp.
*toppris* Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 det er null prob.. hadde eg hatt ett soverom til så hadde eg gjord det samme:)
komplett familie Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Elias har nektet fra dag en å ligge inne på rommet hos oss, så de første 2,5mnd lå han på gangen rett utenfor rommet. Etter det har han sovet på eget rom, med babycall og dørene igjen. Fungerer veldig bra det! Han sover godt og vi sover godt.... Ikke ha dårlig samvittighet for det... noen barn sover bedre alene =)
Tiddelidu Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Vi må også flytte lillegutt inn på rommet sitt nå snart. Han nærmer seg 5mnd. Vugga er snart for liten og sprinkelsenga får ikke plass inne hos oss.. Nå skjønner jeg litt hvordan mødre har det når barna deres flytter ut, bare det er sikkert 100 ganger verre! hehe. Han skal jo bare over gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå