Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 håper alle har sovet godt,og får en fin søndag ;o)
Gjest irismor Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Håper du får en fin søndag også =) Skal på jobb i kveld, men søndag kveld er en koselig kveld å jobbe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 God morgen, eller kanskje jeg må si formiddag! Har akkurat stått opp...........sambo tok lille rosa idag og lot mor få sove og jeg har sovet som en stein! Men nå skal jeg hoppe i dusjen, spise litt mat og komme meg ut i sola - det er strålende vintervær ute og det må vi jo få med oss:-) Ha en fin dag!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 God morgen til deg også, søndager bruker å være fine de......Og veldig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate... Jasså Klatten, har dere sol dere da... Her henger tåka på Hurumlandet og den har ikke tenkt å slippe sola til ennå.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Her er det faktisk ofte sol i forhold til andre steder virker det som - og det er jeg veldig glad for! Har nok noe med at vi ligger ved vannet........det store hav en liten seilas ut:-))
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 søndag er ryddedag gitt,hehe.. utrolig mye rart man finner i skapene...tror jeg bestiller "ryddehjelp".. har skyet vær,og 6 minus.så da er det helt greit å styre på her inne,og pleie forkjølelse nr .......? som er kommet. =) å så nyter jeg det nye "preget" på stua =) kan`ke bli bedre da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå