Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hvordan gjør dere det i forhold til jul og påske. Deler dere det fortsatt opp? Påsken er vel forsåvidt grei, men klarer ikke helt tanken på å ikke se lillegull mellom jul og nyttår annenhvert år...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Vet om en som leverer ungen 22/23 des. og henter igjen 27 des. anna kvart år.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Hei. Lurte bare litt på hva slags samværsordning dere har ellers jeg? barnefar her flytter snart langt unna oss - og vi har ikke kommet til enighet ang samværs omfang og hyppighet enda. BArnefaren her kommer til å flytte 60mil unna. Hvor gammelt er barnet deres, og har dere bodd sm med barnefar? Kanskje jeg kan få en viss peil på hvordan samvær man kan forvente seg utifra det som er normalt ved så lange reiser? Setter pris på litt info fra deg jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Vi bor også ca 60 mil unna. Jenta vår er tre år, hun har aldri bodd sammen med faren sin. Avtalen vi har er samvær hver 8. helg, fra torsdag til mandag. Samværet foregår hos far, han ønsker ikke samvær hvor barnet bor, derfor blir det såpass sjelden, syns reisebelastningen er stor! Julehelga er fra 23. des tom 3.juledag kl 18. Nyttårshelga fra 3. el 4. juledag til 2.el 3. januar. Vi deler også påske i to på onsdag før skjærtorsdag. Syns det er greit å dele opp mens de er så små, men etterhvert kunne det kanskje være greit med hele jul eller påske.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 takk for svar! Lurer videre på hvorvidt dere har laget avtale selv, eller om andre har bestemt for dere "domstol" el. Vet du om det er vanlig med hyppigere samvær om far hadde villet ha samvær hos barnet? (tenker litt på alder og hyppighet av samvær jeg ved så lange avstander). Hvordan gjør dere det når dere er på samvær hos far da? er det du som bringer henne dit (med fly) og er der i helgen og tar henne med hjem etter samværshelg? glad for svar :-) TAKK.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Min datter er snart 4 år, og er kanskje max 2 ganger pr år med faren sin som bor 140 mil unna. han hadde ho i jula, og uansett hvor tungt det er, føler jeg han og ho har rett til mest mulig samver. så da får hennes behov komme framfor min egoisme. jeg vet det er tungt når ho er der i 14 dager, men fordi det er dyrt med fly, så velger vi at han har ho 14 dager til 3 uker når han først skal ha ho.jeg vet også at han har ho lite med desse 2 gangene pr år. men som en fornuftig person, så vet jeg at han ikke kan ta fri fra jobben hver mnd, eller annenhver mnd..og med en så lang reise, så blir det for travelt for så å skulle tilbringe torsdag til søndag med han. blir alt for kort tid. prøve å tenke på at unger blir eldre, og de kan kanskje kose seg når de er med faren sin.. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 det er jeg som har svart som forrige anonym. Hvis du vil vite mer, kan du jo legge ut mailadressen din. Har ikke lyst til å gå mer i detalj her og min adresse har hele navnet i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå