Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 å bli sykemeldt en liten periode etter et vankelig samlivsbrudd???
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Kan bare svare ja på det. Jeg ble selv sykemeldt en periode, og de fleste jeg kjenner har blitt det samme. Noen for kortere og andre for lengre tid. Men det er viktig å opprettholde hverdagen, særlig når det er små barn involvert. Mitt brudd var meget vanskelig av flere grunner, ble helt sykemeldt en uke. Og deretter 50 % i en måned. Heldigvis møtte jeg kun forståelse fra både arbeidsgiver og kollegaer.
*toppris* Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 ja det er jo en smell man som regel trenger litt tid på å komme gennom..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 jeg gjorde ikke det. - og det angrer jeg veldig på!!! akorat da var det viktig for meg å leve normalt, vise verden at jeg hadde det bra. det var jeg som kastet ut samboeren, så jeg kunne ikke vise meg svak følte jeg. levde på en måte over evne rent psykisk og fysisk i lang tid etter bruddet. var knall tøft og jeg kjørte meg selv helt i grøfta. det endte med at jeg etter 7 - 8 mnd traff veggen totalt, ble sykemeldt så det susa etter. har ikke jobbet nå på nesten ett år nå... så det lønner seg å ta en liten sykemelding under selve bruddet tror jeg. ikke noe vits i å "holde ut" og tro at ting blir snart bedre av seg selv. ett samlivsbrudd er jo en kjempe omveltning i livet, tror alle har forståelse for en sykemelding da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå