Gå til innhold

Hudfarge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min ble født helt hvit i huden. Faren er fra india og er ganske mørk i huden. Jeg lurer på om barna deres ble mørkere etterhvert?? Han er nå 4 uker gammel. Håper han slipper å være like hvit som meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:)

det kan forandre seg ja....de blir som oftest litt mørkere etterhvert...

jeg har en jente med en fra india jeg også, hun var også helt lys i huden da hun ble født, nå er hun 1.5 og har litt farge i huden..gyllen:)kjempefin:)

hvor i india kommer pappan til gutten din fra da?

hvor gamle er dere?

Skrevet

Datteren min har blitt mye mørkere. Faren er fra Sri Lanka.

Om sommeren blir hun mørkere enn mannen min som er fra Pakistan! Hun er 5år, og begynte å bli mørkere sommeren hun ble 2år for da var hun ute i sola.

Skrevet

Jeg har en datter med en pakistansk mann, hun er 4 mnd nå.. Og hun finnes ikke mørk, hehe! Hun har blå øyne og er lysere i huden enn meg.. Først var jeg nesten redd for at M skulle beskylde meg for å ha vært utro eller noe sånt siden hun er såpass lys, men det er helt vanlig! Min lille har iallefall ikke fått noe særlig farge enda..

Skrevet

Ja lillegutten min som er halvt pakistansk er ganske lys han og, men han har brune øyne og brundt hår, men før kunne man ikke se han var halvt ;)

Skrevet

Lukas var ganske hvit i huden til han var ca 6-7 mnd,nå har han en nydelig solbrun farge;o)

(halvt thai)

Skrevet

Jenta mi var nokså gyllen i huden fra fødsel av. Men hun er født med brune øyne også.

Pappaen er fra Irak, og lysere i huden enn eks en fra Pakistan og Sri Lanka. Men har hørt mange andre fortelle at ungene blir mørkere ved 6-10 mnd s alder.

Skrevet

Er du sikker på han er brunere enn mannen min? Syntes jenta di er brunere enn Hamza, men så var jeg kritthvit med hvitt hår da jeg var lita da ;) Kanksje han har det fra meg...hm...

Roja er jo like brun som gubben, tamilene er jo ganske mye brunere enn hvertfall mannen min fra Punjab.

Skrevet

Det skulle stå : er du sikker på han ikke er brunere enn mannen min?

Skrevet

Hehe ja du kjenner jo meg da.

Ja Mira er mye mørkere enn Hamza. Men mener bestemt at mannen min er lysere enn din hehehe.

Men det blir på litt forskjellig måte. Pakistan brun og Irak brun er liksom forskjellige brunfarger hehe.

Men jeg er jo mørk selv også. Ikke i huden, men i hår osv. Du er vel lys Happines?

Skrevet

Jeg var hvertfall da jeg var lita ;)

Kan jo ha noe å si det ja. Jo du er en del mørkere enn meg...

Og det er jo forskjell på brunfargene som du sier, men har sett en del ganger faktisk at de med halvt kurdsike barn gjerne er lysere enn halvt pakistanske barn..

Skrevet

Først kan jeg si at jeg er resultat av en mørk pappa og en lys mamma, begge fra india. Jeg er da sånn medium mørk/lys. Sønnen min som er halvt norsk er en bleikfis:) Han er 2 år og fortsatt lysere enn pappaen sin. Han har mørkblond hår som blir lyst om sommeren. Brune øyne har han da:) Jeg har ofte fått spørsmål om hvem som er mammaen hans grrrr. Og min mann har fått sprøsmål om hvor de brune øynene til til gutten kommer fra.... Kan det være forskjell dersom mor en mørk og far er hvit?

Skrevet

det er nok rett og slett veldig forskjellig:) noen blir mørkere andre ikke... men jenta vår har ihvertfall blitt litt mørkere.. og kanskje blir hun enda mørkere,hvem vet....

ASBTV nei jeg tror ikke det kan være noen forskjell dersom mor er mørk og far hvit..... det jeg alltid har tenkt er at barnet blir mørkere hvis moren er mørk, men det trenger jo ikke være tilfelle ser vi jo her....:) han har rett og slett tatt litt mere av far da:) skjønn er han ihvertfall den lille gutten din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...