Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Herrgud må bare få det ut... er så lei meg som det går ann å bli! Ble sammen med en fyr som hadde 2 fra før, x hadde funne seg en ny.. Han hadde andre damer, og ble til slutt sammens med meg, vi fikk en baby.. og har en på tur! dette var nesten 4 år etter det var slutt med xn.. var mye tull med barna, hun "eide" han!! Jeg syntest jo han var utrolig feig overfor henne, hun satte barne opp mot meg.. Mens han bedyret meg høyt og hellig at han elsket meg.. Vell så ble det slutt mellom x og nytype.. og hun tok kontakt med han, brukte barna mye... vell.. GJETT HVOR HAN ER?? tilbake hos fam nr 1!!!
Kreoline Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Det trodde jeg nesten ikke var mulig. Skjønner at du er lei deg nå. Du fortjener sikker noe bedre enn den tøffelen og rotekoppen, men det er ikke lett å tenke slik når man har 2 små. Kommer barna til å ha en pappa eller blir barna sett på som resultat av et sidesprang som ødelegger "idyllen". Jeg skriver det i hermetegn, det var så patetisk dette. Håper du greier å reise deg opp og finner deg en mann som virkelig elsker deg og som vet hva det betyr. Din eks har virkelig synket lavt.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Dette er en mann du kommer til å klare deg fint uten! Takk skjebnen/gud for at du slapp å kaste bort altfor mange år på han:) Håper du har venner som kan hjelpe deg med det praktiske nå i den første tiden, bolig, økonomi etc. Håper du har en fast jobb og familie også, at du kan få litt avlastning/barnevakt. Når du får ordnet deg en ny hverdag, og dette har kommet mer på avstand, vil du etterhvert komme til å kjenne deg mye bedre!! Det må være en voldsom belastning for kone nr 1 at han har fått to ekstra barn med en annen dame, usannsynlig at det kommer til å holde. Hvis han kommer tilbake til deg igjen, håper jeg du har vett nok til å si nei!!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 HI her.. må vel legge til at x fikk barn med nye typen hun og... var vel derfor han ville ha barn med meg!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 For et rot! Håper du får orden på livet ditt igjen, og treffer en en ærlig og ordentlig fyr:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 hadde holdt meg selv og ungene på trygg avstand. stakkars unger, hvordan skal dem ha det da de skal på samvær i det hjemmet? nei hold deg langt unna, spør du meg. ordentelig tragisk.
Gjest Antarctica Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Skjedde med meg også. Pga en ex som hadde gått fra han 5 år før. Hun tålte ikke at han etablerte seg på nytt, trua m å drepe seg etc. Men i hans tilfelle var det jo bare hennes eietrang som gjorde at de kom sammen igjen, det var jo ikke kjærlighet. Det var slutt før året var gått. Men da hadde hun trua meg på livet, brukt alle utveier for å plage meg, og kasta p-pillene sånn at hun fikk enda et "redde.-ekteskapet-barn" -(dette vet jeg fra svigermora) altså et nytt barn, en stakkars liten skrott som er til for å fylle en hensikt i morens liv... Hold deg unna han og alle han allierer seg med. er det noe å hente hos foreldrene hans eller tanter/onkler på hans side så bruk dem. Hold deg unna hans familie nr 1. Ikke møt noen av dem når du er aleine - dette for din egen del. Og husk: livet går videre, du har nemlig nå en sjanse til å finne en ekte, flott, snill og sterk mann, ikke en mannsling uten ryggrad som din ex (...og min...) Klem !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå