Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 jaja..jeg ble iværtfall ferdig med stua =)) utrolig hvor mye større det blir,bare å flytte om pittelitt.morro var det.=) nå skal jeg avslutte med nok en appelsin...se på snefallet som daler,og køye.. natta =0) sov søtt og sprøtt
TORO-husmor Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Sier god natt om ikke så lenge jeg også. Det er bare sånt et ork å gå opp på loftet og finne senga...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Neida, sover ikke ennå, men snart! Er trøtt som en dupp, men klamrer meg fast i tastaturet ennå;-)) Og ommøblering er en fin måte å få til litt forandring i livet, når vi trenger det - og du har da virkelig tatt tak i ditt den siste tiden! Er imponert jeg:-)) FLink er du!
TORO-husmor Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Vi har vært uten internett i nesten to uker, så nå har jeg myyye å ta igjen. Kanskje ikke så lurt å ta igjen alt på en gang, men har jo hatt abstinenser omtrent...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Kos deg! Nattinatt, må englene passe på dere i natt:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Men nåååå snart legger jeg meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå