Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 noen som bor der, som er på denne siden? som kan fortelle litt hvordan det er der? har 5 barn i alderen 3 til 14 år. hvordan er mat prisen i forhold til norge? Osv. takker for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 mora mi bor der i Valencia.Mat,drkke,klær og alt sånt er veldig billig.utleie priser varierer mye da.min mor betaler for en leilighet med 3 sov 450 euro.Jeg synes at det er for farlig der da for unger,som min mor sier så bryr ikke folk seg om noen ting så det er stor forskjell.men fint er det jo,som ferie sted.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 http://norskiutlandet.diskusjonsforum.no
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Jeg har ná bodd i Spania i snart 9 ár, og trives bra. Det at det er farlig for unger i Spania er noe spróyt. Det er ikke farligere her enn andre plasser - og det normale er jo at man passer pá og fólger med barna sine. Har 2 smá pá 22 mnd og 9 mnd. Her hvor jeg bor er det veldig mange lekeparker, sá det er alltids en plass á gá til for á leke. Matprisene er jo sáklart billigere enn i Norge, men alt avhenger av om du skal overleve pá ei norsk lónning, eller ei spansk. For lónningene her nede er lave, og da sier det seg selv at hverken husleie, mat eller andre ting er noe billig. Har selv foreldre i Norge med veldig god ókonomi som ofte er á besóker oss (rundt en 4-6 ganger i áret) og de sier at etter at euroen kom sá er Spania blitt et dyrt land á feriere i. Má legge til at vi bor i Madrid og der er det jo hakket dyrere enn i smá landsbyer f.eks. Vet ikke helt hva slags informasjon du er ute etter, men bare spór sá skal jeg próve á hjelpe deg )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Det spørs hvor du bor i Spania selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå