Gå til innhold

Litt morsom link... :) Spår gutt eller jente!!


MiniMeAndMe+spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært inne på 8 forskjelliger linker til den type kalender og 6 av de viste jente og 2 av de gutt...

 

Men selv tror jeg det blir gutt pga at vi hadde sex så tett opp mot EL. Men time will show, vi skal i alle fall vite kjønnet på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk jente på begge de linkene i dette innlegget :-) Sist fikk jeg jente og da stemte ihvertfall ikke alle de tingene med mer eller mindre kvalme, halsbrann, rund, spiss mage osv... Jeg skulle hatt gutt jeg da, men det var altså jente. Men det kinesiske kartet sa jente sist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kartene å domme skal jeg ha jente. Men det får vi vite når vi skal på UL =) Jeg har ingen fornemmlese om hva det kommer til å bli. Er fornøyd samme hva det er bare det er friskt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikker på at man skal skrive termindatoen sin?

conception date betyr da unnfangelses dato.... ?? ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge om du vil skrive in termin datoen på birthday, eller unnfangelsesdatoen på conception date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gutt på den første (men er litt usikker på om det gjelder siden jeg er adoptert og fødselsdatoen ikke er helt presis) og jente på den andre.

Jeg vil gjerne ha jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge denne skal jeg få jente...

Hvis den stemmer får jeg en av hver.. Men blir dyrt da.. Må kjøpe alt nytt! hehe.. Får jeg gutt har jeg jo hauger av klær etter 1.mann!!

 

Den som venter får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...