Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 070875 - meg 120474 - mannen min Hvordan ser ekteskapet vårt ut - samlivet - framtiden ?? Vi krangler og diskutere så hele tiden om alt mulig tull ... og mannen min sier jeg har forandra meg..noe mine veninner mener jeg ikke har...tenker veldig på om vi driver og vokser fra hverandre ... han er nesten aldri hjemme...mye på jobb...og dette sliter veldig på meg... Blir det lysere tider for oss?? Eller kommer det ikke til og funke?? Vi har jo enda ikke fått barn sammen...kanskje en mening med det??
nattinatt Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Hallo vennen Det eg har merka,og det ser eg på som positiv forandring,er at du har blitt sikrere på deg sjølv,meir sjølvtillit.Og med utdanning,så følger dette ofte med som ein positiv bonus.Men som sagt,i positiv betydning. Men fortsatt får eg opp at dere holder ilag altså. Men slik eg føler det,så må han følge med på lasset,i utvikling. No veit ikkje eg kva dere krangler om,men slik eg ser det,så må nok han begynne å prioritere annleis,og sette deg framfor jobben.Det er nok difor du ikkje er blitt gravid enda trur eg..Du trenger å vite at du har ein mann som står deg nær på alle vis. Eg ser det kan være vanskelig å få han til å sjå at dette er nødvendig for at dere skal kunne halde ilag,Nokre mannfolk er jo sånn,var gift med ein sjølv før..,som jobben er alfa omega for. Eg får opp lysere tider på dere til våren eg,sjølv om det ser ut som han har vanskelig for å omstille seg,men han er villig til forandringer ser eg. Han vil ikkje miste deg,ser eg,og då har han jo ikkje mange valga?? Men du,eg kan sjå meir på dere etterkvart eg. Men du,begynner mannen min i jobb først då eller?Men blir sjukemeldt igjen??Hm..(13.05.65)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 nå må du si fra om jeg tar helt feil her..men får opp at han begynner i jobb i gjenn i mai..eller det liksom ikk han som begynner eller...få jeg få opp at han annsetter folk for å jobbe for seg...slik at han får ordna med den jobben han skal starte med for seg sjøl... Takk vennen at du såg på meg...ja du har nok mye rett i det du sier..jeg har mange runder om at han må omstille seg etter meg og ta mere vare på oss...men da blir han bare sinna..og mener at vi trenger penger... Jeg blir da irritert og mener at penger er ikke alt...ihvertfall ikke når det går utåver ekteskapet...jeg kommer ikke til..hvet ikke hva jeg skal gjøre for at han skal høre på meg.... Du har rett i at han ikke vil miste meg..jeg vil heller ikke miste han..men noen ganger har jeg lyst til og bare gå... Jeg sitter alene vær helg pga at han gir alt til jobben sin...feil prioritering... Klem
nattinatt Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Ja slik eg såg det med tanke på mannen din, så måtte han på ein måte stilles til veggs for at han verkelig skal sjå at dette går ikkje lenger. Om du reiser vekk for ein periode,eller kva som skjer,er eg ikkje sikker på,men eg fekk veldig sterkt opp at han slett ikkje vil miste deg,og ja,ikkje du heller miste han.Men med tanke på om han skal bli pappa og,så går det slett ikkje an å halde på slik som det han gjer no.Det ville an tape på i det lage løp,for då hadde du iallefall gått etter ei stund,for å være aleine om ungene heile tida,er ikkje noko.Og han ville miste all kontakt med de etterkvart. Nei,men eg ser det sånn at dere finner ut av det.Men han skjønner enda ikkje alvoret i det du seier altså.. Hm,det blir spennende å sjå kva som skjer med mannen då.Er jo snodig og då,sidan legen har friskmeldt han den 5 februar.Tru kva som skjer.Det eg tenkte gjerne skjedde då,var at han begynte,men måtte gje seg igjen etter ei stund.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 jeg finner falsk trygghet i mr.x vettu 070877 og det er ikke bra...blir så ensom.... Ser du noe der.... Takk for at du tar deg tid vennen.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå