Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg og pappaen til barnet mitt flyttet fra hverandre i julen etter å ha hatt det vanskelig over lang tid.. Nå har det "gått opp et lys" for meg på mange områder,og jeg føler at jeg ser ting på en annen måte enn tidligere. Ser at det eneste jeg vil er å leve et stabilt og godt familieliv, og at jeg tidligere har vært for opptatt med å se meg over skulderen og sørge over det som har vært,og ikke se fremover og glede meg over alt det gode jeg har i livet mitt. Jeg savner eksen min,og vil så gjerne at vi skal finne hverandre igjen,men ser samtidig at vi begge har godt av å ha tid for oss selv og fokusere på å finne ut hva vi vil med livene våre. Det jeg egentlig lurer på er: er det mange som finner tilbake til hverandre etter et samlivsbrudd? Noen her som har erfaringer?
*toppris* Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 vi blir nok ikke sammen igjen her..for guttungen sin del.. vil ikke ha et ustabilt liv med tull, intriger og med en eg ikke stoler på... ser fremover og ser lyst på fremtiden.. savner selvsagt å ha noen der, kos og støtte osv, men det skal være skikkelig.. den dagen kommer nok.. kan komme om noen dager og det kan ta noen år..vet aldri.. men en ting er sikkert, skal være ordentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå