Gå til innhold

Narsissistisk psykopat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk med seg det nye programmet på NRK1 "Hjerte til Hjerte" med Linn Skåber, på torsdag?

Jeg lo så jeg grein..............om du ikke har sett det så har du muligheten til å se det på nett-TV:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lo godt her i huset i hvertfall. Men sambo fikk litt vondt inni seg da han så henne ture fram sånn.

Skrevet

Hehehehe........sambo min også satt og følte det litt pinlig på hennes vegne.........men som jeg sa, det er bare tull og tøys!!! Hehehehe..........selvfølgelig hadde det vært helt grusomt om hun faktisk oppførte seg slik.........og spesielt i begravelsen!!!

Skrevet

Den begravelsa var jo virkelig minneverdig... Må ha vært artig å spille inn! :-)

Skrevet

Ja! Og det som er så utrolig er alle de andre, som bare er så naturlige og høflige etc........så det ser jo nesten ut som om det er på ordentlig:-)

Skrevet

Hehe, helt først, til hun snakket om løperen, skjønte jeg ikke hun spilte. Jeg og synes det var pinlig, hehe.

Nå synes jeg spilte roller kan være pinlig og, derfor jeg bl.a. ikke klarer han Mr Bean.

Skrevet

dailis, du er den første som sier det - jeg liker ikke roller på den måten, det er som regel det aller pinligste som finnes!

:-)

nå ble jeg glad kjente jeg

Skrevet

Jeg liker IKKE Mr.Bean, bare så det er sagt, da blir det for dumt! Men den rollen som Linn Skåber spiller i Hjerte til hjerte, gjør noe med oss tror jeg. For alle har vi vel møtt et menneske med noen av hennes trekk oppigjennom livet.........ihvertfall har jeg det og det er skremmende:-))

Skrevet

Ja , må henge meg på denne! Var litt i stuss til å begynne med.., men så fikk det litt `the office`-preg, og eg var solgt.............Sjølv om det av og til blir litt for mykje,så var det masse å le av, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...