Gå til innhold

Grand Prix i Bodø!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg bare sier det: HVEM RYDDET RENT BORD I KVELD DA JENTER??????????????????????????

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mååååååååååååååååååååååååååsssssssssssssssssssssssss

Skrevet

YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Tenk du, disse gutta har jeg vokst opp med......................det sier vel alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...........................;-)))

Skrevet

Gi meg en M

gi meg en O

gi meg en S, okei da, gi meg to....

 

hva blir det????????

 

 

grættis klættis!

Skrevet

JIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Chicken Rodeo - det er moro vet dere!!!!

 

Og de gutta er bare superduper herlige:-) Vært på flere konserter og det er en gæærn gjeng som har det gøy på scenen:-) Og Vokalisten spilte jeg sammen med i Blanke Messingen...........og det var så moro!!!

Skrevet

Det var en arti gjeng!!!!!!!!!!!! blir spennande i finalen.

Skrevet

Grattis!!!

Kjempebra innslag - lo så jeg grein, samtidig fenget det jo faktisk ;-)

Skrevet

Sænk juu;-))

 

Ja, foten begynner å rykke litt når man hører slik kylling rodeo musikk..........selv om country ikke er min sterke side vanligvis.....Men nå er jo halve Grand Prix show da;-)

 

Og jeg synes vår nye GP General gjorde en strålende innsats igår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...