Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Og jeg bare sier det: HVEM RYDDET RENT BORD I KVELD DA JENTER??????????????????????????
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Mååååååååååååååååååååååååååsssssssssssssssssssssssss
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk du, disse gutta har jeg vokst opp med......................det sier vel alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...........................;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Gi meg en M gi meg en O gi meg en S, okei da, gi meg to.... hva blir det???????? grættis klættis!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2007 JIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chicken Rodeo - det er moro vet dere!!!! Og de gutta er bare superduper herlige:-) Vært på flere konserter og det er en gæærn gjeng som har det gøy på scenen:-) Og Vokalisten spilte jeg sammen med i Blanke Messingen...........og det var så moro!!!
Natteravnen* Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Det var en arti gjeng!!!!!!!!!!!! blir spennande i finalen.
Gummelillan Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Grattis!!! Kjempebra innslag - lo så jeg grein, samtidig fenget det jo faktisk ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2007 Sænk juu;-)) Ja, foten begynner å rykke litt når man hører slik kylling rodeo musikk..........selv om country ikke er min sterke side vanligvis.....Men nå er jo halve Grand Prix show da;-) Og jeg synes vår nye GP General gjorde en strålende innsats igår!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå