Gå til innhold

Jeg klarer ikke å spise lenger =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på slankeren, og har sluttet helt med godteri. I den siste tiden har mannen min jobbet hele tiden og vært ute og reist i dagesvis. Jeg har sittet med aleneansvaretfor en baby på 4 mnd og en på 3 år. Jeg har ingen avlastning.

Babyen er veldig trengende, og enten ammer jeg, eller så skifter jeg pga gulp eller bæsj. storebror trenger jo også oppfølging og er spesielt mammadalt nå siden pappaen er borte og det er en ny baby i hus. Så han tar resten av tiden min.

Jeg har de siste ukene spist mindre og mindre (før ville jeg bare kastet inpå noe kjeks e.l for å få energi). I dag har jeg bare spist noen få husman knekkebrød. Og nå klarer jeg ikke å spise i det heletatt. Bare tanken på mat gjør meg kvalm.

Jeg tror at jeg ikke har noe melk lenger for lillegutt virker så utlifreds, så jeg gav han en flaske mme, han drakk stort.

Jeg er svimmel og har vondt i hodet, burde helt sikkert spise, men det går ikke, makter ikke.

Hva er det som skjer med meg, jeg har aldri hatt det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, er det mulig at du sliter med depresjon eller noe? Spesielt hvis du ikke får til å sove heller.

Akkurat nå ville jeg for din del funnet meg en helgeåpent apotek og kjøpt meg en boks med proteinshakes. Du kan for den del i kveld ta deg en runde med mme... Det er jo bra mat.. Ofte når det er sånn, så klarer man å drikke. Og be om hjelp hos fastlegen din!

Skrevet

Kanskje jeg er deprimert, men at jeg er for slliten til å merke noe. Akkurat nå klarer jeg ikke å drikke heller. Men jeg må jo bare klare å få i meg et glass vann.

Tror jeg har fått nok av å være på kjøkkenet, jeg klarer rett og slett ikke å gå inn dit. Jeg har bare lyst til å dra fra alt. Hva kan egentlig legen gjøre for meg? Gi meg en mann som er hjemme innimellom? Fikse babyen så han ikke behøver å die nesten hver time?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...