Gå til innhold

HEMMELIG VENN!


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Sparketassen er notert:)

 

Her er en liten forklaring:)

 

Alle som vil være med sender en mail til meg. I mailen oppgir man nicket sitt + det faktiske navnet og adressen.Jeg setter da opp en liste hvor jeg kobler sammen to og to. Så sender jeg ut mail til folk igjen med et nick, navn og adresse.(Neste søndag) Dette er da din venn (og du er denne personens hemmelige venn). Selvfølgelig kan du og denne personen ikke være venner til hverandre ellers er det jo ikke særlig hemmelig. Så skal du sende denne vennen en gave (anonymt) i posten. Samt gi litt hyggelig oppmerksomhet her på julikubben!

Husk anonymknappen!

Sammen med kortet (eventuelt gaven) så skriver man gjerne en hyggelig hilsen. Og så oppgir man noen hint... Den som får kortet (og eventuelt gaven) skal da forsøke å gjette hvem man har fått gave fra... Derav hemmelig venn! :o)

 

Når fristen (har ikke satt frist ennå) for å ha sendt gaven har gått ut og gjerne noen dager etterpå (må jo regne med litt tid i posten også) så "frigir" den som organiserer det hele hvem som har vært venner med hvem. Men i tiden før dette blir avslørt så skal man da selv forsøke å gjette seg til hvem man har som venn! :)

 

(kopiert og redigert forklaringen til -carina-. Hun er så flink med ord:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...