Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 28. januar 2007 Sparketassen er notert:) Her er en liten forklaring:) Alle som vil være med sender en mail til meg. I mailen oppgir man nicket sitt + det faktiske navnet og adressen.Jeg setter da opp en liste hvor jeg kobler sammen to og to. Så sender jeg ut mail til folk igjen med et nick, navn og adresse.(Neste søndag) Dette er da din venn (og du er denne personens hemmelige venn). Selvfølgelig kan du og denne personen ikke være venner til hverandre ellers er det jo ikke særlig hemmelig. Så skal du sende denne vennen en gave (anonymt) i posten. Samt gi litt hyggelig oppmerksomhet her på julikubben! Husk anonymknappen! Sammen med kortet (eventuelt gaven) så skriver man gjerne en hyggelig hilsen. Og så oppgir man noen hint... Den som får kortet (og eventuelt gaven) skal da forsøke å gjette hvem man har fått gave fra... Derav hemmelig venn! ) Når fristen (har ikke satt frist ennå) for å ha sendt gaven har gått ut og gjerne noen dager etterpå (må jo regne med litt tid i posten også) så "frigir" den som organiserer det hele hvem som har vært venner med hvem. Men i tiden før dette blir avslørt så skal man da selv forsøke å gjette seg til hvem man har som venn! (kopiert og redigert forklaringen til -carina-. Hun er så flink med ord:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 29. januar 2007 Dytter for eventuelle nye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 29. januar 2007 #28 Del Skrevet 29. januar 2007 Denne gangen vil vi gjerne også være med.... Sender deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 29. januar 2007 -has- er notert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 29. januar 2007 Opp igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 29. januar 2007 Mummiboy 21.07.06 er herved med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. januar 2007 #32 Del Skrevet 29. januar 2007 i`m in!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 30. januar 2007 Dytter igjen jeg:) Sorry maset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 30. januar 2007 #34 Del Skrevet 30. januar 2007 sendt mail nett:o) så spennende.. kjempe kos detta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 30. januar 2007 Dytter for nye nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 31. januar 2007 En dytt i dag også, så vi ikke utelater noen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 31. januar 2007 Og en liten en til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. januar 2007 #38 Del Skrevet 31. januar 2007 Dytter, jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 1. februar 2007 Flere? 12 timer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 1. februar 2007 7 timer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå