Gå til innhold

Gutten sover og sover..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De tre siste dagene har gutten min nesten bare sovet og puppet. Eller... det føles hvertfall sånn fordi han har sovet mye mer enn før. Er det normalt at sovingen varierer så mye? Han er 6 uker på tirsdag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt det ja :)

Gutten min har blitt 8,5mnd nå og han har fortsatt sånne sovedager,da sover han veldig mye de dagene :)

Nyt det så lenge det varer du,hehe..de blir så altfor fort store disse små babyene :)

Skrevet

Sovemønsteret varierer, så det er ikke noe å bekymre seg for. Så lenge han er i form når han først er våken, trenger du ikke bekymre deg:)

Skrevet

Høres bra ut! Joda, prøver å nyte det, men ble bare litt bekymra... hehe Typisk at han skal sove mye når det er helg og vi er to som kan ta oss av han på dagtid. Når samboern er på jobb er han så mye våken at jeg knapt nok for gå på badet. Den luringen ;)

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Snulla har også hatt sånne dager i det siste...alt hun gjør er å sove og spise nesten. Tenkte det kanskje hadde noe med å gjøre at hun har vært en del på sykehus, men hun virker ikke slapp eller noe sånt (er noe galt med kneet, men hun har det bra ellers), så jeg bekymrer meg ikke så mye...har hørt at søvn avler søvn, og det har overraska meg hvor lite hun har sovet før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...