Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Sovner de av seg selv eller ligger dere sammen med dem?
cashewnøtta Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hun sovner av seg selv! Heldigvis:) Har hatt perioder innimellom der hun trenger ekstra trøst, og vi har måttet sitte å holde henne i hånda/synge for henne. Men prøver å unngå å ta henne opp av senga.
3barn+en spire. Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Hei min sønn på 19mnd har alltid vært flink og legge seg. Han har en storebror som er et år eldre, som deler rom med han.Og de legger seg fint kl 19.30 hver dag.Vi har vært veldig heldig. De englebarna hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Sovner av seg selv, og det har hun alltid gjort. Turner litt sånn ca 15 min. Da kan hun hyle (gledeshyle) og slå i senga og folk som ikke er vant med henne lurer på om vi er rare som tror at hun virkelig sovner nå, liksom. Men så går vi inn etter 30 min og finner henne i de merkeligste stillinger...sovende. Dette skjer hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Jenta mi (15 mnd) sovner stort sett alltid fint på egenhånd i egen seng og uten noe hjelp. Legger henne og sier god natt, og så sovner hun greit. Men har alltid vært grei å legge hun da. ........men rundt 5 er natten over, gjesp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå