Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 på siden ved lysken ..på en måte.. vondt å gå. kjennes ut som noe av smerten kommer fra skambeient/bekkenet også ,men er ikke sikker.. Har rett å slett vondt mellom beina.. kynnerne kommer å går men denne smerten er vedvarene.. hva tror dere? Tør ikke ringe føden..føler meg så teit...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Har også det samme problemet,men jeg har bekkenløsning så jeg tror det kommer av det på meg hvert fall. Aller verst hvis jeg har sittet rolig en stund.
livetimammasmage Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 sliten i føtterne tror nok jeg er grunnen, har det selv, i lysken og nedover rompa videre nedover, men spes i lysken Ikke no å uroe seg over, men er du virkelig bekymret så ring føden, de vet råd, og du trenger absolutt ikke å føle deg teit! Jeg dro nedover bare fordi jeg kjente mye mindre bevegelse en dag, og det ble selvfølgelig(og heldigvis) fest ned ei magen da de skulle registrere hjertelyden og bevegelsene, hehe, følte meg skikkelig teit da, ei som bekymrer seg for ingenting, men de roet meg ned og sa at jeg MÅTTE ringe uansett hvis jeg var bekymret for den minste ting! Så ring om du er bekymret, og føl deg ikke teit
ceso Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 jeg har utrolig vondt der nede selv om dagen og spurte min trofaste fysoterapeut om det igår faktisk og han sa at det "bare" var bekkenløsmningen min som hadde avansert seg... hehe... virkelig stor trøst han derre der gitt
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 jeg har hatt samme smerten nå en måneds tid, før bekkenløsningen angrep meg for fullt her på torsdag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå