Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Vi har hatt en finfin lørdag i phantomhulen - med superkoselig møte med dritgrei og lille prinsessen hennes. Phantomhulen var akkurat så lun og koselig som phantomet selv, og lille Måka var vel mer eller mindre i sjokk av alle disse damene som bare stormet hulen hans på en helt vanlig lørdag;-) Søte barn og søte voksne, tusen takk for oss:-) Og tusen takk for deilig lunsj og verdens beste forundringsboller.......namnamnam:-)) Og dritgrei, du var akkurat så nydelig og morsom som jeg tenkte inni hodet mitt - hipp hurra for deg og snuppis, ut på tur, ikke sur, bare lur;-) Ha en lun og rolig kveld i hulen, og jeg krysser alt jeg har for en rooolig natt uten for mye måkeskrik:-)) Nå skal Klattispappan brase på kjøkkenet, frøknene har bestilt biff og hjemmelaget potetstappe idag m bernaisesaus............og med en god årgangscola med isbiter, så blir det nok et smakelig måltid ja:-)) Klem fra Hannah og meg
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Kjære kjære Klatten, det var så koselig at dere kom! ååå så glad jeg er for det... du var, og er jo i alle fall ikke en forundringsbolle, men akkurat den Klatten jeg forventet meg... fine, snille, rare, søte, blide.... og skjønn rosa ting åhh så fin! Jeg er så glad fro at dere tok turen! Koselig å vite hvem dere er både du og klattepappan og klattebaby og alle..... takk for en fin lunch! "javisst gjør det ondt när knoppar brister, varför skulle annars våren tveka?" Vi sees når knoppene brister god klem fra
phantomet Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 *sukk* I fare for å bli både klissete og sentimental...såååååååååå Tusen, tusen takk for at du stablet klættiskjæresten, prinsesse Rosa og deg selv inn i bilen og tok turen hit idag! Det var så koselig og godt for sjelen og ha dere her, og i kombinasjon med verdens fineste Dritgrei så ble det nesten overveldende mange gode følelser på en gang!! Er det ikke deilig å le høyt og lenge sammen med gode venner, skifte tema ofte og hemningsløst, spise mat i godt selskap og ikke minst....treffe noen som er enig med en selv om at ungene er verdens fineste??? Det synes ihvertfall jeg!!! Og det er rene balsam for en stuptrøtt Phantom-mamma, som etter beste evne har prøvd å tilfredsstille en sulten og utålmodig Måkebaby natt etter natt... Og prinsesse Rosa er en drøm! Eller som phantom-mannen sier...et sukkertøy!!! Dere er hjertelig velkommen på besøk igjen!! Når som helst...hele tiden! *smiler* Nå har jeg sovet over en time, mens Dritgrei har styrt phantom-hulen med stødig hånd. Våknet til gode lyder i hulen, glade blide barn, deilig middagslukt og med litt ladede batterier. Fint å ha gode venninner som trumfer gjennom et time-out når man er for sliten til å velge det selv... Og så har Måka fått smake litt risgrøt laget på mm. Og nå før legging gulpet han i seg en stor flaske velling også basert på mm..og under over alle under...Måka sover fremdeles etter å ha blitt lagt klokken 19.
♥Snulder Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Høres ut som en vellykket formiddag:) Lille Måka sover vel søtt og drømmer om store og små damer tenker jeg ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Ja, for jammen har vi hatt en fin dag... med mat og kos og varm, tam cola (en dritgrei-hit!), med fine historier og gode klemmer og deilige unger og enda mer god mat og lys og astrid lindgren's favoritter og huset fult av blide unger og .... åhh... jeg kjenner at jeg elsker når huset fylles av folk og gode ting! tusen takk phantomet for at vi har fått innta plassene her i huset i flerfoldige dager, det har gjort godt!!!!!!!!!!! hurra hurra hurra... og klatten du har rett - det har vært alt for få fanfarer i det siste... jeg slenger avgårde en trombonesveiv som lyder som så; (og det kun for phantomkos) POMPORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPOMPAAAAAAPAREIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPAMPARAMPAMPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPARAAAAAAAAAAAAAMPAMPEIAPOMPOMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPAPEI!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2007 Dere er herlige dere - alle sammen:-))) Å så godt at du tar litt styring Dritgrei - det er godt for trøtte phantomet det! Og vi tar gjerne turen igjen vi, både små og stor:-))! Og tenk, når vi kjørte hjemover, med lille rosa sovende søtt i setet sitt med Klattispappan trygt ved sin side, så eksploderer himmelen i en vakker rosa kaskade - helt vanvittig å kjøre inn i en lyseblå himmel med rosa avslutning - og det var nok til ære for alle små og store prinser og prinsesser:-)) Ha en deilig kveld:-)
Gummelillan Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Hmmm Sitter her og smiler for meg selv. Er veldig glad for at jeg har blitt kjent med dere alle sammen, dere fine, vakre skjønne damer med dertil skjønne unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå