Mamsen86 Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Leste svaret ditt på den tråden ang. silikon osv.. Så at du har tatt opp forbrukslån? Lurte litt på om du har jobb eller om du fikk det med OS? Jeg sitter her å vurderer silikon selv, sliter veldig psykisk pga brystene mine.. Og har sett litt på dette med forbrukslån. Men jeg lurte litt på hvordan er nedbetalingene da? Og rentene? Jeg tenker å vente til jeg er ute i jobb igjen, men greit å vite.. Håper du kan hjelpe meg litt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hei. Jeg er ikke Nicole, men har bare lyst å komme med en liten kommentar likevel. Du må så langt det er mulig unngå forbrukslån, disse er enormt dyre. Jeg har sett mange som har slitt med disse lånene i lang tid.
Mamsen86 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Okay, ja, nei det er kanskje ikke det lureste å gjøre det! Er bare det at det er tungt psykisk å ikke kunne vise seg naken, ikke kunne føle seg vel med seg selv osv - så i all frustrasjon så har jeg vurdert forbrukslån. Men det er vel kanskje ikke det smarteste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå