Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på navn til den lille da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bestemt meg.. eirik sebastian:) oppkalt etter bestefaren sin:)

Skrevet

Tenker endel på navn, men vet ikke kjønn og har ikke bestemt oss.

Skrevet

Jada, her blir det en liten Jonas. Var det eneste navnet gubben likte! :) Skal ha med engelsk uttale da bebissn blir halvt engelsk.

Skrevet

ja, vi har bestemt navn. Har jente og guttenavn klart.

vet ikke hva det blir enda..

Skrevet

Lucas om det blir en gutt - det navnet har vi hatt klart siden Tobias ble født for to år siden:o)

Får vi en jente står det mellom Milla og Tiril:o)

Skrevet

Gutt: Leander

Jente: Othilie

Men det vet ikke sambo ennå...hehe.

Skrevet

Jupp :) D blir vel mest sannsynlig Noah eller Leah....Vet ikke hva vi får da, men tror d blir en liten Noah... :)

Skrevet

ja, vi har da to alternativer på gutt og ett på jente (muligens to)

Skrevet

Levin skal den lille hete:) Har to gutter fra før...de heter Julian og Benjamin;)

Skrevet

Har ikke bestemt oss hundre prosent enda,men kanskje Jona blir det gutt og Paulina eller Ilja hvis det blir jente:-)

Skrevet

har funne både gutte og jentenavn... men enkelte utaler guttenavnet feil for d er 2 i i navnet og de si d norske navne istede for så blir litt irritert.. men skal ha d alikevell vist d blir gutt da:)

Skrevet

Pappaen har best navn her, å den lille skal hete Trym!

Skrevet

ja vi har begynt og tenke på navn, men har ikke kommet frem til noe ennå.

Skrevet

Eirik skal gutten vår hete=)

Skrevet

Har en datter som heter Vilde. Får vi en gutt nå skal han hete Viktor.

Vilde og Viktor....syns det klinger så fint:)

Skrevet

Jepp, det har vi;=) Brukte litt tid på å finne et jentenavn siden jeg bare hadde tenkt på guttenavn.

Skrevet

Har litt å velge mellom, har 3 fra sist gang på jente og gutt, og har kommet til et par til...

Har ikke bestent det enna nei.. sist ble det heller ikke bestenmt før barnet ble født å da gav navnet segselv :)

Skrevet

Var helt sikker på at det skulle bli en jente sist, så jentenavn hadde vi helt klart. Da det kom en gutt måtte vi tenke en dag, var ikke så sikre på alternativene der.. Men nå skal det ifølge UL bli en jente, så vi bruker navnet vi tenkte på sist:)

Skrevet

Jeg har en gutt fra før som heter Fredrik og venter gutt nr 2 i begynnelsen av mai. Det står mellom Kristian og Mathias. Har ikke helt klart å bestemme oss enda. :-)

Skrevet

Gutt: Sebastian

Jente: Christiane

Ultralyd i dag.. så i dag finner vi ut hva det blir;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...