ryddemani Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Har en liten på 6uker. Gjør dere alt husarbeid...? Hvor mye passer pappaen babyen etter jobb osv...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Han er til tider flinkere med husarbeid enn jeg er. Når han kommer hjem så er han så ....-syk at det første som skjer er å sjekke om lille er våken.
LisaColli Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 vår lille er 3 uker, pappan er flink til å hjelpe til. men han er ikke tilbake i jobb enda da. husarbeidet er det vel egentlig jeg som gjør, med mindre jeg maser på han
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Gjør husarbeidet jeg, får ikke han gjøre :-p Men han baker brød, lager mat og måkke snø :-) Han er flink å passe han når jeg vil ut føt meg selv litt, og i det siste har han t.o.m stått opp flere morgener med han :-)
Labbetøs Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Vår tulle er nesten tre uker gammel. Jeg gjør ALT husarbeidet, med unntak av middagen som min kjære noen dager tar. Ikke fordi jeg MÅ da. Han hjelper til hvis jeg vil. Men vi velger å gjøre det slik for å få mest mulig tid til hverandre og slikt. Jeg passer tulla og gjør alt husarbeid på dagtid mens han er på jobb, og etter arbeidstiden så deler vi. En lager middag mens den andre tar tulla. Og resten av dagen er det 50-50. Natten tar jeg alt.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Jeg gjør alt husarbeid! Uff er sammens med en som ikke ser rot, skjønner ikke at det går an.... Gjør tinge jeg ber han om men må be om det, klarer ikke finne noe ut av seg selv.
ChaChi Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 arbeidsfordelingen her hjemme går vel egnetlig til min fordel:) veldig hjelpsom mannen min:) jeg lager mat(han hjelper til om jeg spør da..) og handler inn det vi trenger her hjemme, og alt av rydding gjør jeg (ellers hadd jeg vel ikke funnet igjen noen ting;) han støvsuger og mopper golv, vasker kopper og tar ut søppel når det trengs. Klesvask gjør vi begge to, men han er vel flinkere enn meg til å sette på en maskin, mens jeg er flinkere til og få alt på plass når det er rent.. deilig og ikke sitte med ansvaret for alt selv, spesielt nå etter snuppa kom. er jo ikke alt som er så greit å få gjort med mindre hun sover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå