Svenska tjejen Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Lille snuppa har sovet bra etter at vi slet förste 6 månedene. En lengre tid har hun sovet fra 19-06 - kanskje våknet og etterlyst smokken 1 gang, men da har hun sovnet igjen (Hun er egentlig ikke våken men lei seg for at smokken ikke er der) Nå siste 2 ukene har det blitt et sant helsike er hjemme. Det går bra å legge henne, men etter at hun har sovet en 3-4 timer begynner hun å smågråte og ynke seg halvt i sövne. Vi går inn gir smokk, stryker ryggen og går ut.. Igår holdt vi på fra 22.30-00.30. Så sovnet hun inn og sov til 05.15... Da orket vi ikke mer og tok henne over i vår seng, der sov hun som en stein til 07.30? Vad i hele verden er det som skjer? Jeg holder på å bli rar og er helt ferdig på nettene. Hun spiser bra under dagen og hun er glad og pigg. VELDIG mammadalt bare. Hun sikler mye, kan det väre jekslene som bråker så veldig? Jeg forstår ingenting og begynner å bli temmelig frustrert - og trött... Tar imot alle råd og forslag med takk.. Zzzzzzzzzzz
krabbetrollet Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Mitt beste tips er tenner på gang. Da blir det lett urolig nattesøvn, men det går som regel over av seg selv når tennene ikke er så plagsomme lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå