Gå til innhold

Hva skal dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å være hjemme og bruke kvelden foran tv'n. Hva skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, være hjemme, foran tv'n... Er også litt lei, men det begrenser seg litt med to små, den ene har i tillegg vannkopper:-/

Men, får heller kose oss litt ekstra med litt god mat:-) Må liksom spare barnevaktene til vi skal noe ekstra da vi ikke har så god tilgang. Men, det går jo an å finne på noe hver for seg også da hvis man bor sammen med noen altså. Er ikke så flinke til det her i huset...

Du får ha en koslig kveld foran tv'n du også, he he:-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle sitte foran p.c'n med gogis å chatte litt på msn:-). Endelig få oppdatert meg på de vennene som bor litt langt unna. Har barnepike, men mannen jobber og jeg har gips på armen, så da er det stort sett tv og pc det går i for meg om dagen,hehe...

Skrevet

hihihi, godis, mener jeg da:-)

Skrevet

Hehe, jeg har drømmekvelden ikveld! Sitter i pysjen og drikker rødvin med gubben. Nå ringte akkurat bestisen hans, så jeg så mitt snitt til å snike meg inn her. Barnas oldemor er i hus, så da danser musene på bordet.Disse kveldene er jo gull verdt. da får vi snakka om ting som ellers flyter forbi i hverdagens stress og mas. Herlig.( Misforstå meg ikke, det går ei kule varmt innimellom her og, jeg er jo tross alt gift med en mann!!?) Har jo kommet dit at for ei relativt festglad dame som jeg er, sitter jeg stadigere igjen med følelsen etter en kveld på byen; hvorfor dro vi ut? Det var jo mye kulere på vorspielet! Nei, i en alder av 33, har jeg nok blitt litt for gammal for discolivet. ( Så ikke den komme!!) Så nå sitter jeg her, på det beste stedet på jord; hjemme, i min elskede pysjamas, og vet at jeg kan sove lenge i morgen. Og når jeg omsider står opp er jeg omgitt av meningen med livet: smårollingene mine! Livet er herlig! Resten av vinteren vil nok, som hos dere, bli tilbrakt foran tv'n. C'est la vie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...