Gå til innhold

Nytt medlem!


Gjest

Anbefalte innlegg

Var spent på om det var flere medlemmer som har termin i oktober..og det er det jo :) Ikke bare jeg som er tidlig ute, hehe. Syns plutselig at dagene går fryktelig seint..Jeg vil fortelle hele verden at jeg er gravid, men bør vel vente litt. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig termin i begynnelsen av oktober 1-3 okt. Skal til legen om litt over 2 uker. Gleder meg. Vi får være aktive her inne så går tiden kanskje litt fortere:o)

 

Har du bestillt time hos legen? Din foreløpige termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Jeg har også termin den 1 oktober. Jeg venter min fjerde. Har aldri klart å ti stille om att jeg er gravid. Nesten alle vet det innen to mnd. men det er jo en koselig nyhet da. Krysser fingrer og tær for att alt skal gå bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, å gratulerer!!! Fem uker på vei her, tenkt å vente til uke 12 med å fortelle, men ikke lett det nei....... Er jo så glad, å vil gjerne fortelle alle nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Grattis :)

5uker her også.. Venter i alle fall til 8-9-10 uker, men har allerede fortalt det til de aller nærmeste. MÅ jo snakke med noen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle oktober mammaer

Jeg fikk det blå krysset i ruten i går, er bare så happy. Gruet meg så til testen, det har tatt sin tid dette... Håper jeg får bli i klubben med resten av gjengen, trenger jo noen å prate med i den lange ventetiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har regnet meg frem til 1-2 oktober. Har ikke bestilt time hos lege enda, tenkte jeg skulle vente noen uker :)

ja, noe må vi gjøre for å få tiden til å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, og gratulerer til deg og :)

får vente noen uker til, men vet ikke om det blir helt til 12. hehe..

det er jo så koselig, jeg har to fra før som ønsker seg en lillebror elle søster, skal bli stas å dele nyheten med dem :)

Lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...