Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 tralalalallaaaaaaaaa =o) jepp...lite å gjøre =) eller nei,har mye å gjøre.bare vondt for å starte...hoff =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Håper virkelig du bare har hoppet over "mye å gjøre" og tatt deg en velfortjent pust i bakken i go`været og at du har spist alle appelsinene og fått en liten sjokoladebit med;-))
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 hoppet har jeg =) fra stua til kjøkkenet...forbi rot,og nedklipt juletre,hehhe så nå oser det jul fra ovnen =)) appelsiner er inntatt.men ny ladning kjøpt inn. men sjokolade,nei det har jeg ikke.. =)
Natteravnen* Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 -nedklipt juletre? skal ikkje det ligge på veraandaen til våren då??????????????., såg masse grøne greier som stakk fram under snøen idag............hadde visst fortrengt at det låg der.........
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 hehehe...her ligger det ikke i hagen nei.jeg klipper det helt ned,rett i ovnen med det.stammen skal samma veien,hehehe... men så fikk jeg da grønt stuteppe også...samma tullet hvert år.men nå er jeg ferdig =)
Natteravnen* Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 HEHE, ja det kan ta si tid, takk til den som skapte søvsugaren, seier nå eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå