Gå til innhold

Ikke døm andre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at jeg blir lei meg når jeg leser innlegg fra dere som kaller de som har fått følelser for noen andre f.eks innleder forhol etc. FÆLE forferdelige mennesker som ikke er noe verdt!!! Kan dere heller ikke prøvde å se situasjonen fra andres side? Mennesker er ikke feilfrie! Og i en verden vi lever i så kan det være "enkelt" å få følelser for andre mennesker -man treffer kanskje mange osv. Og har man trøbbel hjemme så er det ikke alltid så jævla enkelt å holde seg i skinnet!! For trøbbel hjemme kan virkelig føkke opp ting i huet!!! Det må man jo bare forstå! Selv om utroskap ikke er noe man ønsker (hallo! HVEM GJØR DET??) SÅ SKJER DET! Det er sånn bare! La oss ikke dømme andre og deres problemer, det kan skje den aller, aller beste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk - stemmer med deg.

Skrevet

Jeg er fullstendig uenig. Drite seg ut en gang i fylla kan til nøds unnskyldes hvis forholdet hjemme skranter. Det kan ikke et forhold på si'. Prøv å fikse det forholdet du har før du innleder et nytt, går ikke det må du ende det forholdet du er i før du innleder et nytt. "Selv om utroskap ikke er noe man ønsker så skjer det"? Hva f* skal det bety? Du VELGER hva du gjør her i livet. Dersom valget ditt er å være utro så er du respektløs ovenfor deg selv, din partner og evt barn. Har du så dårlig impulskontroll at du ikke klarer å stanse før ting går for langt burde du søke hjelp, for du VELGER tross alt oppførselen din selv dersom alt er som det skal oppi topplokket. Klarer du ikke å styre deg burde du vurdere å utredes for adhd eller lignende lidelser som svekker impulskontrollen...

Skrevet

Forskjellen på mennesker og dyr, er at vi handler etter vilje, dyrene etter instinkt. Ergo.... klart du VELGER å være utro... Det skjer ikke utenfor din vilje vet du!

Skrevet

Enig med HI! Ting er ikke så svart på hvitt som de andre her skal ha det til! Hadde livet vært sååååå enkelt som det, så hadde det vært deilig gitt!

Skrevet

Synes hi her og andre som handler på samme måte er feife. Med mindre mannen er psykopat eller noe i den duren. Har du problemer på hjemmebane vaer tøff nok til å gjøre det slutt før du ligger med andre. Ellers er du en svak person. Men det kan jo hende du er da. Mange som er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...